To MZetko : Kdyby to šlo, tak tady nezakládám vlákno s tím, že mi to nejde. Tak tam (%windir%\system) ten přejmenovanej exe soubor jednoduše dám. Jde o to, že systém zpracovává scr jinak než exe ikdyž mají stejnou (podobnou) binární strukturu. A o to tady jde, jak donutit systém aby byl schopnej ,,normální" exe použít jako spořič.
Příspěvky odeslané z IP adresy 147.231.254.–
šachy
šachy
Jo, díky. Pořád tam bohužel zůstaly dvě chyby:-(
[Linker error] undefined reference to `DefScreenSaverProc@16'
[Linker error] undefined reference to `WinMain@16'
šachy
Díky všem. Ale DEV-C++ to bohužel neumí zkompilovat. Dá se nějak ošéfovat?
Výpis:
[Linker error] undefined reference to `wglCreateContext@4'
[Linker error] undefined reference to `wglMakeCurrent@8'
[Linker error] undefined reference to `glViewport@16'
atd atd...
šachy
Ahoj, potřebuju poradit, v čem zkompilovat WinAPI (DEV-C++) zdroják v C++ s OpenGL do souboru .scr. Nebo alespoň jak rekompilovat výsledný .exe do .scr. Nevíte někdo, prosím, jak na to?
Díky všem za každou radu.