To Earl Cash : soubor SDL.dll ve vychozi slozce projektu mam, ale jestli si dobre vzpominam, tak jeho absence by se stejne neprojevila pri kompilaci, ale az po spusteni
To Jura : delal jsem to presne tak, jak pisou na GPwiki, procetl jsem uz predtim hodne podobnych tutorialu ... zkousel jsem to znovu, ale porad to hlasi stejnou chybu (i kdyz pouziju ciste g++ z prikazoveho radku).
Taine
Příspěvky odeslané z IP adresy 212.111.4.–
Ano, mam (viz dalsi screen) - takto mam nastavene Project -> Build Options -> Linker settings (jak pro debug tak pro release) a stejne mam nastavene i Settings -> Compiler and Debuger -> Linker Settings.
Diky Taine
Ahoj,
pod linuxem napsal jsem programek vyuzivajici SDL a bez problemu prelozil. Problem je v tom, ze ho potrebuju funkcni i pod windows.
Uz jsem nad tim ztravil hodne casu, zkousel jsem nejprve DevC++, pak samostatne MinGW a ted i Code::Blocks. Cetl jsem ruzne navody na internetu.
Problem je, ze porad dostavam chybu, ktera je zachycena na prilozenem screenshotu (resp. v MinGW a v Code::Blocks; v DevC++ jsem dostaval chybu 'undefined reference to 'WinMain@16'', presto, ze to byla konzolova aplikace.
SDL-devel-1.2.13-mingw32 jsem si stahl, prekopiroval potrebne knihovny a hlavickove soubory a pridal i potrebne parametry pro linker.
Nevite nekdo, co s tim ? Diky Taine