Aha chápu díki:D
Příspěvky odeslané z IP adresy 77.92.218.–
Zdravím, čtu si tutoriál o SDL na www.root.cz.
Není mi jasná jedna věc, tady http://www.root.cz/clanky/sdl-hry-nejen-pro-linux-4/ úplně dole je program, kterej: Nevytvoří žádné okno, ale po spuštění pouze vypíše různé informace o grafickém hardware a pak se ukončí
Můj dotaz: kam ty informace vypíše když nevytvoří žádné okno? Já to zkoušel a po spuštění se nestalo vůbec nic.
Díki za odpovědi.
To CommanderZ : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf&displaylang=en Nainstaloval sem a jede díki:D Mám obyčejný XP SP2. Ta hra je fakt originální:DD
Už se těším až budu dělat takový hry:DD btw nedáš sem aji zdroják? Zajímalo by mě jak se taková hra dělá i když z toho asi půlku nepochopím:D
To yaqwsx :
if(keys[SDLK_RIGHT]) image_x += (20/fps);
- teď mě napadlo : co když 20/fps nebude celé číslo??
To dfasdf : Díki pochopil jsem to akorát není v mé moci tohle naprogramovat:D
SDL_TimerID timer_fps;
.
.
.
timer_fps = SDL_AddTimer(20, Funkce_Timer, NULL);
Vytvořím časovač. Ale jak udělám, aby se aplikace uspala na tak dlouho než ji vzbudí funkce Funkce_Timer?
To yaqwsx : A s tim delayem se ti ten panáček pohybuje (šipkama do stran, nemyslím animaci) stejně rychle?
Já počítal na prstech a vyšlo mě to že bez delaye přejedu celou obrazovku o 1s rychlejš. Myslel sem ale že delay působí jenom na procesor a s tou aplikací to nic neudělá.
Zdravím, zkouším dělat nějaké blbosti v SDL podle seriálu, ale narazil jsem na jeden problém: po spuštění se využití CPU drží na 100%. Nejde to nějak omezit aby si ten program bral jenom tolik kolik potřebuje?
Tady je ten program aji se zdrojemwww.kamilma.wz.cz/pokus1.rar
Díki za odpovědi.
No já se SDL učím a zavíral jsem to přes správce úloh:D ale už sem se dostal k lekci kde se to zavírání přes křížek řeší:D
Díki moc je to lepší:D
Už to funguje díki stačilo to dll dát do adresáře s aplikací myslel sem že stačí v system32.
Ale vyskytl se další problém, a to že po spuštění se celý systém začne strašně sekat skoro ten program nejde ani zavřít nevíš čím by to mohlo být?
Ahoj,
potřeboval bych pomoct s tímdle:
#include <SDL\SDL.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main(int argc, char *argv[]){
if( SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) < 0 ){
printf("Inicializace SDL se nezdařila: %s\n", SDL_GetError());
exit(1); }
atexit(SDL_Quit);
SDL_Surface *screen;
screen = SDL_SetVideoMode(800, 600, 32, SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF);
if ( screen == NULL ){
printf("Vytvoření okna se nezdařilo: %s\n", SDL_GetError());
exit(1);
}
bool done=false;
while(done == false){
}
}
Zkompiluje se to bez problémů ale při spuštění mi to píše : Vstupní bod procedury SDL_strlcat se nepodařilo v dymamicky propojované knihovně SDL.dll nalézt.
Dělal sem to podle [url=http://programujte.com/index.php?akce=clanek&cl=1970010141-sdl-1-lekce]tohoto[/url].
Díky za odpovědi