si mluvil o pingu..
pripojeni se musi povolit, musis mit bud login a heslo stejne na obou nebo se zvladnout prihlasit jako nekdo jinej
Příspěvky odeslané z IP adresy 80.188.94.–
To zonda : tak to bude nejlepsi ten stringstream ... nejaky ukazky sou tady: http://www.java2s.com/Tutorial/Cpp/0240__File-Stream/Demonstratestringstreams.htm
muheheheheh: input =="0"||"1"||"2"||"3"||"4"||"5"||"6"||"7"||"8"||"9"
:DDD
hned nekolik chyb...
znak je pomoci jednoducheho apostrofu tj input=='0'
pak sou to formalne cisla takze jde udelat i input>='0' && input<='9'
a posledni chyba:
input =='0'||'1'||.... nemuze fungovat... vznikne ti tam true (log 1) tj. cislice 1
a ta se ma rovnat inputu...
musis pekne vypsat kazdou podminku pekne zvlast.. input =='0' || input =='1' || ....
napriklad toto by melo fungovat obdobne: printf ("Width trick: %*d \n", 5, 10); // cislo 10 bude zarovnano na 5 znaku
priklad z http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdio/printf/
To LJ1024 : nebo neco jako cin.getline
http://www.cplusplus.com/reference/iostream/istream/getline/
blok zacina { ne (
to same konci } a ne );
velice doporucuju nejakej pouzitelnej zpusob odsazovani...
v tomdle paskvilu se clovek matlal 3 minuty nez to dal do formy, kde se dalo zjistit co k cemu patri
int main(void)
{
DDRA=3;
DDRC=0;
DDRB=0;
PORTC=3;
PORTB=1;
while (1) {
if ( bit_is_set(PINC,0) ) {
PORTA=1;
for (i=0;i<5;i++) _delay_ms(1);
PORTA=0;
for(i=0;i<5;i++) _delay_ms(1);
} else if (bit_is_set(PINC,1)) {
PORTA=2;
for(i=0;i<5;i++) _delay_ms(1);
PORTA=0;
for(i=0;i<5;i++) _delay_ms(1);
} else PORTA=3;
}
}
To volnaduse : s jinymi cisly to bude fungovat taky.. jen to bude pocet pozic v te ciselne soustave..
dejme tomu 255 a 2 bude 8, pro 10 bude 3 a treba pro 16 to bude 2
pak to tvoje "nacpani" toho samyho nekolikrat do podminky.. odvaha.. bud to dej mimo nebo pak zoufej proc to nejede
jako editor pouzivam vim .. ikdyz nez se s nim clovek naucil pred lety pracovat tak to byla magie
a na kompilaci C - gcc nebo g++ na c++ ...
proste: g++ test.cpp
vytvori se spustitelny soubor a.out ... ten se spusti pomoci ./a.out
pripadne se da i zmenit nazev souboru (vic v: man g++)
spis bych cekal neco jako:
00110011001100
01100110011001
a kdyz pojede na druhou stranu:
01100110011001
00110011001100
vesmes bys mel byt schopen zjistit smer uz z jednoho posunu.. kdyz mas treba 1 0 a zmeni se to na 0 0 tak je to dejme tomu do leva ale kdyz by se to zmenilo na 1 1 tak je to posun do prava
protoze / znamena ze se jde od korenoveho adresare.. a pro PHP je korenovy adresar neco jinyho nez pro prohlizec...
obvykle to mas treba /var/www/menu/menu.php a z prohlizece se to tvari jen jako /menu/menu.php
pokud chces v php aktualni adresar tak se pouziva ./ nebo pokud chces uroven vyse ../ pripadne to jde i vicekrat ../../
zalezi na tom jak presne ho chces ulozit.. klidne muzes jit po vrcholech (nejlepe asi nerekurzivni cestou - tj. vemes uzel, hodnotu ulozis do souboru, uzly ktere jsou pod nim hodis do fronty .. tu pak zpracovavas --- resp univerzalne hodis do fronty hlavni uzel a predhodis ji funkci jak sem psal)
To Petroff : tam mas divnej mix html entit s obcasnejma znakama s diakritikou.. to se blbe prevadi ...
jeste ze sou v pspadu konvertory i pro to
http://fik.atspraha.cz/kiivtest/table_vojtoma.utf8.html
potrebujes urcite apache a php.. pak nastavit .. doporucuju naucit se nastavovat rucne.. ja osobne zadny "baliky" apache+php+cokoliv nepouzivam.. je to obvykle nastaveny vselijak.. klidne povoli zkraceny php tagy nebo nejvetsi nesmysl v dejinach php zvany magic_quotes_gpc a treba i register_globals
jestli mas 2x4 pin u zdroje tak je nejspis jeden z nich (ten barevnejsi tusim cerna, cervena, zluta a oranzova) delanej tak, ze se da nasunout na ten velkej.. taky by snad nemely jit ani zamenit.. takze i kdyby nesel pripojit k tomu konektoru tak by se mel dat zapojit aspon do desky vedle nej
netusim jak to delas ale me to jede s timdle naprosto v pohode... v cem a jak kompilujes? co ti hlasi prekladac? :
#include <windows.h>
#define _MainClassName TEXT("WinAPIMainClass")
#define _AppName TEXT("Učíme se WinAPI")
HINSTANCE g_hInstance;
HWND g_hwndMain;
typedef char CHAR;
typedef wchar_t WCHAR;
MSG msg;
#ifdef UNICODE
typedef WCHAR TCHAR, *PTCHAR;
#else
typedef char TCHAR, *PTCHAR;
#endif
TEXT(
LPTSTR string // ANSI or Unicode string
);
LRESULT CALLBACK WindowProcMain(HWND hwnd, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);
BOOL InitApp()
{
WNDCLASSEX wc;
wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
wc.cbClsExtra = 0;
wc.cbWndExtra = 0;
wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW + 1);
wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
wc.hInstance = g_hInstance;
wc.lpfnWndProc = WindowProcMain;
wc.lpszClassName = _MainClassName;
wc.lpszMenuName = NULL;
wc.style = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW;
if ( !RegisterClassEx(&wc) )
return FALSE;
g_hwndMain = CreateWindowEx(0, _MainClassName,
_AppName,
WS_OVERLAPPEDWINDOW | WS_VISIBLE,
100, 100, 450, 350,
NULL, NULL, g_hInstance, NULL);
if ( g_hwndMain == NULL )
return FALSE;
return TRUE;
}
int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInst, LPSTR lpCmdLine, int nShow)
{
g_hInstance = hInstance;
if ( !InitApp() )
return FALSE;
while ( GetMessage(&msg, NULL, 0, 0) )
{
TranslateMessage(&msg);
DispatchMessage(&msg);
}
return msg.wParam;
}
void OnWM_PAINT()
{
PAINTSTRUCT ps;
HDC hdc;
TCHAR chText[] = TEXT("Ahoj Win API !");
hdc = BeginPaint(g_hwndMain, &ps);
TextOut(hdc, 10, 10, chText, lstrlen(chText));
EndPaint(g_hwndMain, &ps);
}
LRESULT CALLBACK WindowProcMain(HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
switch ( message )
{
case WM_PAINT:
OnWM_PAINT();
break;
case WM_DESTROY:
PostQuitMessage(0);
break;
}
return DefWindowProc(hwnd, message, wParam, lParam);
}
" je na retezce.. automaticky je tam i ukoncovaci znak '\0' ..
na jeden znak se pouziva vzdy ' (nebo muzes klidne dat i jeho primou hodnotu )
(u " " prakticky srovnavas adresu, kde je ten retezec v pameti s nejakym znakem - coz jak napovida kompilator muze mit nepredvidatelne nasledky)
To aTTix : neznam takovy zpusob.. jeste jde pouzit modifikator static ale ten je jen v ramci te jedne metody ktera to udela..
bud to das jako globalni v objektu - tj public/private nebo jako globalni v ramci programu, coz je uz naprosto mimo zasady OOP
To aTTix : co takhle precist si neco o OOP a pak teprve pokladat otazky...
je to tak, jak sem napsal v jednom z prispevku...
private - v ramci objektu jsou globalni.. nejde pristupovat z venku - tj. nejde udelat mujobjekt.promenna = 1;
ale pro objekt je to V KAZDE METODE pristupne (pokud si to nepredefinujes nejakou lokalni promennou stejneho nazvu)
To Vojta : jenze jak je tam psano tak musis nainstalovat ten ovladac jeste pred tim nez to zarizeni pripojis
EDIT: na http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm mas dokonce jako spustitelny instalator tech ovladacu..
pokud ani to nebude fungovat tak si zaplat nekoho kdo s tim umi
To milan_m : figel je v tom, posunout ten cilovej retezec o tolik znaku co ma ten, ktery chces pripojit
a pak tam nakopirovat ten druhej.. klidne uz od zacatku...
pripadne vytvorit pomocnej retezec, do nej to nakopirovat tak jak potrebujes.. a zkopirovat do puvodniho..
melo by jit.. musi byt zaple ISP nebo JTAG rozhrani na tom cipu, pak musis mit pripojene napajeni, taky to musi byt pozapojovane spravne, a pokud mas nahodou zaplej krystalovej oscilator nebo externi zdroj hodin tak i ty musis mit..