Anonymní profil JiriVavru – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil JiriVavru – Programujte.comAnonymní profil JiriVavru – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.24.5.–

.NET › Předávání parametrů mezi met…
19. 11. 2008   #90178

Pak ale ještě dost dobře nerozumím tomu, když volám metodu

 int[] cisla_int = new int[cisla_string.Length];


akce.Vypis_sest(cisla_int);

a volaná metoda vypadá takto:

        public void Vypis_sest(Array cisla_int)//Metoda pro sestupny vypis hodnot pole.

{
Array.Reverse(cisla_int);
for (int i = 0; i < cisla_int.Length; i++)
Console.WriteLine(cisla_int[i]);
}


Tak obdržím hlášku:
Cannot apply indexing with [] to an expression of type 'System.Array'

A já netuším jak to správně aplikovat, zkoušel protože proměnná i je vlastně definována v poli cisla_int.

.NET › Předávání parametrů mezi met…
19. 11. 2008   #90144

Prave ze musi byt definovany i tride Engine:

 public void NajdiPrvek(Array cisla_int,int hledane_int)

jiinak to nejede..

.NET › Předávání parametrů mezi met…
19. 11. 2008   #90139

Knihu čtu, pouze jsem si navykl psát většinu kódu do MAINU a teď si to musím odvyknout.

Předchozí příspěvek neberte v potaz, již jsem to vyřešil..

Děkuji za radu(y).

.NET › Předávání parametrů mezi met…
19. 11. 2008   #90138

To znamená, že je budu zadávat na dvou místech? V místě kde metodu volám a v místě kde je volaná?
čili takto:

MAIN

 Console.WriteLine("Ktere cislo chces vyhledat?");

string hledane_string = Console.ReadLine();
int hledane_int = Int32.Parse(hledane_string);
akce.NajdiPrvek(cisla_int,hledane_int);

ENGINE
 public void NajdiPrvek(cisla_int,hledane_int)

{
//prvni parametr je pole ve kterem se ma hledat
//a druhy hledany objekt
int lIndex = Array.BinarySearch(cisla_int, hledane_int);
if (lIndex == 0)
Console.WriteLine("Prvek nebyl v poli nalezen");
else
Console.WriteLine("Prvek {0} se v poli nachazi na indexu {1}", hledane_int, lIndex);
}

.NET › Předávání parametrů mezi met…
19. 11. 2008   #90112

Zdravím
Zajímal aby mne jedna věc, v zájmu zkrácení výsledného kodu aplikace bych potřeboval zjistit, jak předávat parametry mezi dvěma metodami v různých třídách.
Současný kód mi vypíše error:
No overload for method 'NajdiPrvek' takes '0' arguments ve tride Program
Věděl by někdo, jak předávat správně tyto parametry?

V třídě Program a mainu mám omáčku:
public void Main(string[] args)

        {

Engine akce = new Engine();//Vytvarime odkaz na tridu Engine

Console.WriteLine("Zadej hodnoty, ktere maji byt serazeny a stiskni enter");
Console.WriteLine("Pozn. Hodnoty oddeluj mezernikem");
string[]cisla_string = Console.ReadLine().Split(' ');//Nacteni hodnot do pole,rozdelit do jedn. indexu napr mezerou
int[] cisla_int = new int[cisla_string.Length];
for (int i = 0; i < cisla_string.Length; i++)
{ cisla_int[i] = Int32.Parse(cisla_string[i]); }
Console.WriteLine("Ktere cislo chces vyhledat?");
akce.NajdiPrvek();

}

A v třídě Engine mám
        public void NajdiPrvek(Array cisla_int, Object hledane_int)

{
//prvni parametr je pole ve kterem se ma hledat
//a druhy hledany objekt
int lIndex = Array.BinarySearch(cisla_int, hledane_int);
if (lIndex == 0)
Console.WriteLine("Prvek nebyl v poli nalezen");
else
Console.WriteLine("Prvek {0} se v poli nachazi na indexu {1}", hledane_int, lIndex);
}

JiriVavru
.NET › Načítání z konzole do pole s…
19. 11. 2008   #90103

Díky za radu, trochu škoda, že v .NET není přímo konverzní fce na převedení hodnot v poli.
Díky ale ještě jednou za radu, dá se s tím pracovat dále přesně jak potřebuji..

.NET › Kniha pro začátečníka
9. 4. 2008   #70878

Ano, seriál na Živě.cz je vydáván ve formě programu Poznáváme C# a Microsoft.NET a je volně ke stažení.

C / C++ › Programování her v c/c++
5. 2. 2008   #65145

To Tomáš Faina (předchozí anonymní) : Knihovna je (jednoduse receno) soubor obsahujici deklarace vsech funkci, konstant a podobnych ficurek, ktere v te dane platforme pouzivas. Cili kdyz neco pises pouzivas tyhle veci aniz by ses musel nejak trapit s jejich deklaraci ci definici. (priklad: prece si nebudes psat fci pro nastaveni antialiasingu, kdyz ji mas nekde hotovou:-))

C / C++ › Programování her v c/c++
5. 2. 2008   #65116

To Anonymní uživatel : Myslim, ze syntaxi bys mel zvladnout celkem ok, budou tady samozrejme prekazky, pointery apod.. Pak staci vybrat si nejakou vhodnou knihovnu a zacit to pilovat. Zalezi predevsim na pili. Tusim, ze to byl CommanderZ, ktery nam tady predvedl hru, kterou sesil za 3 dny (tusim) po praci s SDL, a bylo to temer neuveritelne, co ten clovek za tri dny dokaze ;-)

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý