Zdravim, mam dotaz, jak na interakci mezi objekty? Myslim tim, kdyz vykresluji objekty pomoci glvertexu -
glBegin(GL_QUADS);
glVertex2i(0,0);
glVertex2i(1,0);
glVertex2i(1,1);
glVertex2i(0,1);
glEnd();
tak pokud se mi ty dva objekty dotknou, pak aby se oba zrusili...napriklad srazka s prekazkou. Vim ze to bude asi slozitejsi, ale jake budou podminky? Kde se to bude osetrovat? ve fci onDisplay? Nejak mi nejde vymyslet jak na to. Dekuju za napad
Příspěvky odeslané z IP adresy 89.102.23.–
karel
Honzik
Dobrý den. Delam jednu 2D hru, a potrebuji hybat soucasne dvema objekty. Pomoci fce onKeyboard mam nadefinovane klavesy pomoci prikazu switch ...
void onKeyboard(unsigned char key, int x, int y) //ovladani
{
switch(key){
case 'a': A.posun(key);
break;
case 'd': A.posun(key);
...
ale to bere vzdy jen jednu klavesu, coz je jasne... Nevite jak nadefinovat vice stisknutych klaves? Děkuji moc, zacatecnik