Rozhovor s vývojářem hry Soudce&Vrah
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Rozhovor s vývojářem hry Soudce&VrahRozhovor s vývojářem hry Soudce&Vrah

 

Rozhovor s vývojářem hry Soudce&Vrah

Google       Google       7. 5. 2006       10 970×

Připravil jsem si pro vás rozhovor s vývojářem hry Soudce&Vrah.

  • Kdo vlastně přišel s nápadem uskutečnit tento projekt?

    Takže nejdřív mě zkontaktovaL Martin Lipovský, jestli bych mu mohl udělat grafiku do hry. Souhlasil jsem a dělal jsem mu grafiku. Ale později mě napadl scénář na Soudce&Vraha. Řekl jsem mu o něm. Byl to podle něj dobrý nápad. Zkusili jsme to. Příběh jsem ukázal pár lidem a byli z toho taktéž nadšeni. Tak jsme se do toho dali.

  • Jak dlouho vám trval návrh na hru Soudce&Vrah?

    Návrh trval kolem týdne. Ale kompletní scénář není doposud dokončen.

  • Jakého žánru by měla hra být?

    No já bych si to raději ani netroufal zařadit, protože se tam bude střílet, budete se muset plížit, ale taky nebudou chybět logické prvky. Nevím, kam to zařadit.

  • Já si myslím, že to bude něco ve stylu adventury.

    Asi ano.

  • Je vaše hra inspirována hrou Polda?

    Pouze ovládáním. Grafika je prozatím pixelartová, ale pro lepší kvalitu ji předělám ve Photoshopu. Jinak, myslím si, že příběhově bude Soudce&Vrah silnější, než byl Polda 1 až 3.

  • Jedná se o 2D hru nebo o 3D?

    Bude to 2D hra s pohledem ze strany :-).

  • Kolik lidí se zhruba podílí na tomto projektu?

    Takže já jsem grafik a částečně programátor pro lehčí prvky. Martin Lipovský je programátor a potom jsou už jen dabingisti, a to Zdeněk Sotolář a moje rodina. Nikdo jiný se zatím neozval.

  • Hru tvoříte ve vlastním enginu nebo máte jiný?

    Všechno vlastní, kromě hudby asi. Nemůžeme sehnat zvukaře :-(.

  • Můžeš nám říct, na co by se mohli fanoušci 2D her těšit?

    Na co by se mohli těšit&helip; Především na to, že to je úplně o něčem jiném jak 3D. Hodně lidí už na 2D zapomnělo a my se snažíme, aby se zašlá sláva 2D opět navrátila.

  • Prozradíš nám příběh hry?

    Takže hrajete za Davida Nováka, který je již dlouholetým pracovníkem ve firmě GD Projekt. Jednou, když jde z práce domů, uvidí svého šéfa, jak zavraždil tvého (Davidova) kamaráda. Jdete tedy k soudu, ale ten se změnil ve frašku. Soud odsoudil tebe na doživotí. To se ti samozřejmě příčí. Utečeš z vězení. Chceš se pomstít. Najdeš tedy pravého vraha, soudce a vykonáš na nich spravedlnost. Ale to ti nestačí. Víš, že celá ČR je prolezlá zkorumpovalci. Rozhodneš se tedy, že uděláš převrat. Jestli se povede nebo ne, nechte se překvapit ;-).

  • Vyjde vaše hra v jiném jazyce?

    Zatím počítáme pouze s češtinou.

  • Uvažujete o vydání demoverze hry Soudce&Vrah před plnou hrou?

    Ano.

  • Pro jaké věkové kategorie je hra určena?

    Tak jednodušší části by mohlo zvládnout desetileté dítě, ale doporučuji věk tak 15 a víc.

  • Chtěli byste rozšířit hru i na CD?

    Jestli bychom sehnali distributora. A spíš by to byly minidisky. Nemyslím si, že to přesáhne velikost 200 MB.

  • Plánujete pokračování této hry?

    Podle ohlasu na první díl.

  • Bude vaše hra funkční na všech procesorech a Windows?

    Na všech. Počítám, že to bude i na Linuxu.

  • Jak dlouho potrvá ještě tvorba a jak jste s ní daleko?

    Jsme teprve na začátku. Dáváme dohromady efekty a pořádně scénář. Prozatím máme naprogramovanou první budovu :o).


Tým v současné době hledá:

› Programátor: znalost AI.
› Grafik: znalost tvorby textur. Pokud pracujete ve Photoshopu, tím lépe.
› Zvukař: zvuky pozadí, tlačítek atd.
› Dabingista: dabování postav ve hře.

Jestliže tedy máte zájem, kontaktujte mě na mail nebo na ICQ 256-489-014.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor studuje střední školu změřenout na IT(aplikace osobních počítačů). Zajímá se o webdesign (HTML,CSS), rád programuje(PHP & MySQL) a hraje si rád s grafikou (Photoshop). A taky si rád zasportuje (florbal, sebeobrana).

Nové články

Obrázek ke článku Stavebnice umělé inteligence 1

Stavebnice umělé inteligence 1

Článek popisuje první část stavebnice umělé inteligence. Obsahuje lineární a plošnou optimalizaci.  Demo verzi je možné použít pro výuku i zájmovou činnost. Profesionální verze je určena pro vývojáře, kteří chtějí integrovat popsané moduly do svých systémů.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý