ZM (1.07b) tutorial – cigareta – časť 3.
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

ZM (1.07b) tutorial – cigareta – časť 3.ZM (1.07b) tutorial – cigareta – časť 3.

 

ZM (1.07b) tutorial – cigareta – časť 3.

Google       5. 5. 2007       22 663×

Posledná časť tutorialu o tvorbe cigarety. V tomto dieli pridáme poslednú časť, a to dym.

Bližšie o dyme som sa vyjadroval vo 4. lekcii. Ak budete chcieť voľačo upraviť, tak sa pozrite práve do tej lekcie. No, späť do tutorialu, najprv si vytvorte elementárnu kocku, ktorá bude tento dym generovať.

V hlavnom menu vyberte posun, kocku označte a vnorte ju do vnútra popola.

Takto by mala byť naša kocka vnorená v popoly. Obdobný pohľad by mal byť aj z iných uhlov pohľadu, to preto, aby pekne sedela v strede. Teraz označte kocku a stlačte CTRL + A. Prejdite do rendering a následne vyberte dymový generátor.

Kliknite na create a na assign. Už by sa vám mal generovať dym, ak sa generuje do vnútra cigarety, bude treba kocku otočiť, aby sa dym generoval správnym smerom.

Hodnoty dymu dajte nasledovné:

  • Durability: 260 – 350.
  • Clouds: 6 – 11.
  • Phases: 3 a viac.
  • Color: Biela.
  • Speed: Malá.
  • Rotation: Minimálna.
  • Expansion: Stúpajúco.
  • Disperse: Malé stúpanie.

Tieto hodnoty si pravdaže upravte podľa svojej predstavy. Výsledný 3D obrázoka je takýto.

Ja som teraz použil čierne pozadie, lebo pri normálnom bielom, by nebolo vidno dym. Do hry sa, pravdaže, dáva biely dym, a niekedy so slabomodrým ukončením.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

4 názory  —  4 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor sa venuje tvorbe web stránok pomocou PHP. Zaujíma sa tiež o 2D/3D grafiku.

Nové články

Obrázek ke článku Stavebnice umělé inteligence 1

Stavebnice umělé inteligence 1

Článek popisuje první část stavebnice umělé inteligence. Obsahuje lineární a plošnou optimalizaci.  Demo verzi je možné použít pro výuku i zájmovou činnost. Profesionální verze je určena pro vývojáře, kteří chtějí integrovat popsané moduly do svých systémů.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý