ShapeScape - moje druhá C++ hra – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

ShapeScape - moje druhá C++ hra – C / C++ – Fórum – Programujte.comShapeScape - moje druhá C++ hra – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
10. 8. 2008   #1
-
0
-

ShapeScape je jednoduchá arkáda, ve které je úkolem hry přežít a získat co nejvíce bodů. Bránit i pomáhat vám v tom budou různě se objevůjící geometrické útvary. Jsou jich tři základní druhy:

- červené - ty hráči ubírají živo. Ve chíli kdy život dojde, hráč končí.
- zelené - ty jsou neškodné, pouze hráči přidávají body.
- modré - ty sice dávají ještě dvakrát víc bodů než zelené, zároveň ale výrazně zpomalují pohyb.

EDIT: ve verzi v0.4 byly pridany dalsi tri barvy, sjedte si dolu do threadu pro jejich popis

Všechny barvy se objevují v různých odstínech - čím sytější, tím silnější efekt je. Efekty se samozřejmě skádají, když je více útvarů na sobě. Úkolem tedy je co nejdéle pobývat na místech, kde se překrývá hodně modrých a zelených.

Hra podporuje hru jednoho až čtyř hráčů na jednom PC (možná je teoreticky i podpora více lidí, ti už by se ale asi nenaskládali ke klávesnici. A síťové rozhraní se mi dělat nechce).

Celé je to zatím dílem dílem jednoho dne a jednoho večera. Některé věci ale ještě budou chtít vylepšit, hlavně pak optimalizace - v současném stavu to na mém skoro 2 ghz PC v nativním rozlišení jede na 20-30 fps :)



Poslední verzi (v0.4) pro Win32 stahujte ZDE http://programujte.com/storage/2008_09_21_22_10_30_ShapeScape%20v0.4

Verzi hry pro Linux (v0.2) stahujte ZDE http://www.edisk.cz/stahni/75321/shapescape-x86_64.tar.bz2_2.85MB.html (by Bukaj)

Zdrojové kódy hry (v0.3) stahujte ZDE http://programujte.com/storage/2008_09_16_20_26_10_ShapeScape%20v0.3%20Source

Máte problém se spuštěním hry na Windows? Stáhněte a nainstalujte si MSVC++ 2008 Redistribuable http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf&displaylang=en

Aktuální rekord: 296200 (ja, verze v0.4)




Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Reklama
Reklama
Earl Cash0
Věrný člen
10. 8. 2008   #2
-
0
-

pekne, i kdyz trochu chaoticke :))

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.85.184.–
Oh my goodness, shut me down! Machines making machines. How perverse. (C-3PO)
yaqwsx+9
Posthunter
11. 8. 2008   #3
-
0
-

Zajímavej koncept, graficky se mi taky líbí, no prostě dobrá hra...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.96.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
t0m450
Newbie
11. 8. 2008   #4
-
0
-

chlape , na tej hre zarobis miliony :smile7:

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.53.–
sin_x0
Newbie
11. 8. 2008   #5
-
0
-

Spuštění této aplikace se nezdařilo, protože konfigurace aplikace není správná. Tyto potíže lze pravděpodobně vyřešit opakovanou instalací aplikace. :((
Neví někdo co s tim?

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.92.218.–
11. 8. 2008   #6
-
0
-

Co mas za system? Zkuz si nainstalovat MSVC++ 2008 redist http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf&displaylang=en.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
sin_x0
Newbie
11. 8. 2008   #7
-
0
-

To CommanderZ : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf&displaylang=en Nainstaloval sem a jede díki:D Mám obyčejný XP SP2. Ta hra je fakt originální:DD
Už se těším až budu dělat takový hry:DD btw nedáš sem aji zdroják? Zajímalo by mě jak se taková hra dělá i když z toho asi půlku nepochopím:D

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.92.218.–
12. 8. 2008   #8
-
0
-

Dam az to okomentuju. Abys to pochopil :)

Neni to nic sloziteho, je to dilo jednoho dne a vecera

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
12. 8. 2008   #9
-
0
-

Update!

Noviny ve verzi 0.2:
- nektere geometricke tvary se nyni pohybuji. Hru to dela podstatne akcnejsi a zabavnejsi.
- nyni funguje klavesa Pause
- escape nejdrive vyskoci ze hry do menu, az napodruhe hru ukonci. Drive rovnou ukoncoval.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
12. 8. 2008   #10
-
0
-

Tak, konecne jsem dokomentoval ten zdrojak. Tady je, kompletni vcetne veskere (tedy zadne) gradiky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Stálý člen
12. 8. 2008   #11
-
0
-

Drobný bug-po zmáčknutí escape a následně spuštění nové hry-podivné vytvoření více hráčů

Nevim jak přesněji to popsat, ale zkus to, mohlo by to být ošetřeno :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.226.–
Hehe :D
13. 8. 2008   #12
-
0
-

Hmm, diky, vidim.

Je to bug jako krava - pri zmene stavu pomoci escape jsem zapomel vycistit pamet. Vecer to opravim.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.164.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
AdamHlavatovic0
Stálý člen
13. 8. 2008   #13
-
0
-

pri uverejnovani zdrojakov je zbytocne aby bol v zdrojakoch pritomny subor *.ncb, ide totiz o tzv. "The no compile browser file" a konkretne v tvojom zdrojaku zabera zbytocnych 2MB, ale nezriedka sa jeho velkost pohybuje aj cez 20MB.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.73.16.–
13. 8. 2008   #14
-
0
-

Ja nevedel uplne presne co je co zac, tak jsem to tam radsi dal aby se neco nestalo, prece jenom mam sam rad zdrojaky typu "otevri a zkompiluj".

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.164.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
bukaj0
Věrný člen
13. 8. 2008   #15
-
0
-

Návod na zkompilování na Linuxu (verze 2.0):

1, Stáhněte si zdrojové kódy, rozbalte archiv a přejděte do rozbalené složky.

2, Stáhněte si patch z přílohy tohoto příspěvku do rozbalené složky a aplikujte ho (jméno souboru patche bude jiné, asi něco ve tvaru 2008_08_13*ShapeScape.patch):

patch -p1 < ShapeScape.patch

3, Přejděte do složky ShapeScape a zkompilujte pomocí:
g++ `find . -name "*.cpp" -and -not -name "Snake Chase.cpp"` `sdl-config --cflags --libs` -lSDL_ttf  -lSDL_gfx 2>&1 -o shapescape | grep -E "error|undefined|exit"

Pokud se nic nevypíše, mělo by vše být zkompilováno a ve složce by měla být binárka jménem shapescape.

4, Jelikož v archivu se zdrojáky není font.ttf, budete si muset ještě stáhnout archiv s binárkou pro Windows a soubor font.ttf překopírovat do složky se zdrojáky ShapeScape.

5,
./shapescape

6, :o)

Ke zkompilování je nutné mít nainstalované balíčky SDL, SDL_ttf a SDL_gfx včetně jejich „devel“ verzí (u mě na OpenSuse jsou to SDL-devel, SDL_ttf-devel a SDL_gfx-devel, v jiných distribucích mohou mít jiná pojmenování (na Debianoidních distrech se myslím používá sufix -dev, ne -devel)).

UPDATE: Build verze 2.0 na architekturu x86_64

http://www.edisk.cz/stahni/75321/shapescape-x86_64.tar.bz2_2.85MB.html

Spoštějte pomocí
./run.sh

Editoval bukaj: Přidán build.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.13.–
Jak se správně ptát? -> http://www.hash.cz/inferno/otazky.html[br][br] Po programování je člověk hladovej.
13. 8. 2008   #16
-
0
-

Diky, nechces sem prilozit ten linuxovy build?

PS: Dival jsem se na ten patch, zkusim to poupravit tak, aby to nebylo nutne. A k pristi verzi zdrojaku prilozim i ten font.

PPS: Ty zavislosti jsem chtel zminit i v readme u zdrojaku, vhledem k casu ve kterem jsem to dodelaval jsem na to jaksi zopomnel.

EDIT: Diky. Uz jsme zase u te casove nelinearity :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.164.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
13. 8. 2008   #17
-
0
-

Verze v0.2.1

Je tam opraven kriticky bug nahlaseny Jardou.

Taky jsem tam zanesl zmeny navrzene bukajem v tom patchi. Mam ale par dotazu.

-};
\ Chybí znak konce řádku na konci souboru
+};


Tohle fakt nekde dela problemy?

return floor + ((ceil + 1 - floor) * rand()) / RAND_MAX;
vs.
return floor + (rand() % (ceil - floor));


Je mezi tim nejaky zasadni rozdil? Krome toho ze je to o par znaku kratsi?

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
13. 8. 2008   #18
-
0
-

A jeste aktualizovany zdrojak. tentokrat i s fontem. Kompilace na linuxu uz by mela jit bez dalsich uprav jako tomu bylo u predchozi verze.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
bukaj0
Věrný člen
13. 8. 2008   #19
-
0
-

CommanderZ
Chybí znak konce řádku na konci souboru
Tohle fakt nekde dela problemy?

Problémy to nedělá. Pouze je to takové „nepsané pravidlo“, např. kvůli spojování soborů catem, či vypisování do konzole.

„return floor + ((ceil + 1 - floor) * rand()) / RAND_MAX;
vs.
return floor + (rand() % (ceil - floor));

Je mezi tim nejaky zasadni rozdil? Krome toho ze je to o par znaku kratsi?

No, mně hlavně to tvoje pořád vracelo nulu, takže se „šejpy“ stále vykreslovaly na jednom místě :o) Proto jsem to přepsal na tohle, co mám odzkoušené, že funguje. Předpokládám, že to bude tím, že makro RAND_MAX je nejspíš v glibc definované jinak, než ve VC++.

A ty opravené zdrojáky, při kompilaci mi to pořád hlásí chybu ohledně souboru player.h:

./player.h:13: error: extra qualification ‘Player::’ on member ‘SetupPlayers’

./player.h:14: error: extra qualification ‘Player::’ on member ‘ClearPlayers’
Je to ta stejná věc jako předtím – „přebývá“ tam Player:: před názvy metod v deklaraci třídy.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.13.–
Jak se správně ptát? -> http://www.hash.cz/inferno/otazky.html[br][br] Po programování je člověk hladovej.
gogulux0
Newbie
13. 8. 2008   #20
-
0
-

To bukaj : hey to je dost dobra hra, zkousel jsem kompilovat na linuxu tu verzi 0.2.0 s patchem a vse probehlo bez chyby, az potom pri spousteni jsem, nemel ten font, ktery jsem si vzal az ted z verze 0.2.1 a jede to krasne. Ted zkousim kompilovat verzi 0.2.1 a haze me to nekolikrat za sebou chyby

player.h:13: error: extra qualification 'Player::' on member 'SetupPlayers'

player.h:14: error: extra qualification 'Player::' on member 'ClearPlayers'

nevis co s tim ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.112.163.–
bukaj0
Věrný člen
13. 8. 2008   #21
-
0
-

gogulux
haze me to nekolikrat za sebou chyby ... nevis co s tim ?
Přesně, jak se píše v těch chybových hláškách, přebývá tam 'Player::' u deklarace metod v souboru player.h. Stačí odmazat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.70.13.–
Jak se správně ptát? -> http://www.hash.cz/inferno/otazky.html[br][br] Po programování je člověk hladovej.
gogulux0
Newbie
13. 8. 2008   #22
-
0
-

To bukaj : jo diky, bezva
To CommanderZ : mozna by bylo dobre kdyby mel kazdy hrac jinou barvu sveho puntiku, ciste z rozlisovacich duvodu ;), jinak fakt super

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.112.163.–
13. 8. 2008   #23
-
0
-

Je, sorry, ja videl zes ty trida:: v hlavickach odmazaval, tak jsem myslel zes dal pryc vsechny. Ono to tam zustava od kopirovani z definice funkce a MSVS to nevadi. Priste uz se to nestane :)

mozna by bylo dobre kdyby mel kazdy hrac jinou barvu sveho puntiku, ciste z rozlisovacich duvodu ;), jinak fakt super


Ja spis uvazoval o tom dat na hrace nejakou znacku nez barvu. Ja porad mam takovy sen, ze se mi podari modifikovat michani barev v tom SDL_gfx tak, ze by to barvy opravdu skladalo, neprekryvalo - tj., ze by prunik cerveneho a zeleneho kruhu byl zluty a tak. Ale zatim je to na me asi moc.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
gogulux0
Newbie
13. 8. 2008   #24
-
0
-

To CommanderZ : jasne stacilo by kdyby v tom puntiku byla jednicka, dvojka, trojka, ctyrka

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.112.163.–
eMan
~ Anonymní uživatel
129 příspěvků
14. 8. 2008   #25
-
0
-

CommanderZ napsal:
Ja spis uvazoval o tom dat na hrace nejakou znacku nez barvu. Ja porad mam takovy sen, ze se mi podari modifikovat michani barev v tom SDL_gfx tak, ze by to barvy opravdu skladalo, neprekryvalo - tj., ze by prunik cerveneho a zeleneho kruhu byl zluty a tak. Ale zatim je to na me asi moc.



Tohle by melo jit dosahnou za pomoci blendingu. Vice zde http://nehe.ceske-hry.cz/tut_08.php.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.208.78.–
eMan
~ Anonymní uživatel
129 příspěvků
14. 8. 2008   #26
-
0
-

CommanderZ napsal:
Ja spis uvazoval o tom dat na hrace nejakou znacku nez barvu. Ja porad mam takovy sen, ze se mi podari modifikovat michani barev v tom SDL_gfx tak, ze by to barvy opravdu skladalo, neprekryvalo - tj., ze by prunik cerveneho a zeleneho kruhu byl zluty a tak. Ale zatim je to na me asi moc.



Tohle by melo jit dosahnou za pomoci blendingu. Vice zde http://nehe.ceske-hry.cz/tut_08.php.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.208.78.–
14. 8. 2008   #27
-
0
-

Ale tohle neni OGL, to je SDL_gfx a to skladani se tam zda byt docela dost zakorenene.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.164.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
eMan
~ Anonymní uživatel
129 příspěvků
14. 8. 2008   #28
-
0
-

To CommanderZ : nejlepsi moznost je pouzit openGL, muzes taky si ten blending vypocitat sam podle rovnice z nehe (Rs As + Rd (1 - As), Gs As + Gd (1 - As), Bs As + Bd (1 - As), As As + Ad (1 - As)). Jenze to nebude hardwerove pocitane a tim padem to bude pomale.. Pokud nema SDL funkce pro blending tak nejlepsi moznosti je opravdu openGL....

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.208.78.–
14. 8. 2008   #29
-
0
-

Noto, jsou tady ale dva problemy

A) S OGL neumim. ne ze bych se to nechtel naucit, ale ted na to nemam uplne cas
b) by to znamenalo prepsat velkou cast hry. No dobre...to nauceni se s OGL je to horsi :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.164.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
16. 8. 2008   #30
-
0
-

Tak jsem se konecne poradne vrhnul na to skladani barev. Kde presne tov te SDL_gfx je se mi kupodivu podarilo najit velice rychle. Zakladni skladaci kod je tento:

			R = ((*pixel & Rmask) + ((dR - (*pixel & Rmask)) * alpha >> 8)) & Rmask;

G = ((*pixel & Gmask) + ((dG - (*pixel & Gmask)) * alpha >> 8)) & Gmask;
B = ((*pixel & Bmask) + ((dB - (*pixel & Bmask)) * alpha >> 8)) & Bmask;

if (Amask)
A = ((*pixel & Amask) + ((dA - (*pixel & Amask)) * alpha >> 8)) & Amask;

*pixel = R | G | B | A;


Promenne jsou tyto:

pixel - ukazatel do pole uint32. Vsechny kanaly jsou tu tedy jako jeden integer (ja nicmene pracuji akorat v 16bit bar. hloubce)
dR, dG, dB, dA - vymaskovane hodnoty hodnoty jednotlivych barev. Kazde to cislo Je stale uint32 obsahujici vsechny barvy, nicmene vsechny ostatni kanaly jsou vzdy vynulovane.
Rmask, Bmask... - uint32 masky, kterymi se prave binarnim and vymaskovavaji ty ostani kanaly.

Sam jsem zvladl udelat toto (je to jen ta stredni cast):
			R = (((*pixel & Rmask) + dR)) & Rmask;

G = (((*pixel & Gmask) + dG)) & Gmask;
B = (((*pixel & Bmask) + dB)) & Bmask;

Problem je jasny na prvni pohled - nepracuje se tam s alpha kanalem, takze vsechny barvy jsou naplno. Skladani jako takove ale funguje - 255,0,0 + 0,0,255 se spravne slozi do 255,0,255.

Ten alpha kanal se mi do toho proste zapojit nedari. Ono navic by to skladani melo probihat jako

RGBA (barva tvaru - byva udana jako 255 v nejakem kanalu a alpha oznacujici pruhlednost) + RGB (to pod nim) = RGB (to uz by alphu mit nemelo, aby se to dalo dal skladat)

Vzdycky mi to alespon v nejakem aspektu vytvari uplne blbosti. No co, jdu dal zkouset. Kdyby nekdo vedel, tak diky moc.

EDIT: Napadlo me vyuzit toho, ze barvy pouzivam vlastne jako boolean hodnoty - vsechny barvy maji hodnotu 0 nebo 255, odstin je pak urcovanjen pomoci apha kanalu. Tedy ze bych pouzil hodnotu alphy jaako hodnotu te barvy a secetl ji s barvou pozadi.

Za predpokladu, zeje tedy rozlozeni bitu v 16bitove palete takove: RRRRGGGGBBBBAAAA by to podle me proste melo fungovat:
			if(dR) R = ((*pixel & Rmask) + (dA << 12)) & Rmask;

if(dG) G = ((*pixel & Gmask) + (dA << 8)) & Gmask;
if(dB) B = ((*pixel & Bmask) + (dA << 4)) & Bmask;

Vraci to ale akorat cernou (presneji - barvu to neaplikuje).

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
16. 9. 2008   #31
-
0
-

Verze v0.3:

- hraci v multiplayeru jsou nyni graficky rozliseni
- hra se postupem casu hry pomalu ale jiste stava tezsi a tezsi

Do pristi verze asi pridam 2-3 dalsi barvy tvaru (ty se budou nicmene spawnovat podstatne vzacneji), rovnez se budou hracum pomalicku regenerovat zivoty (to uz mam, nestoji mi to ale za release).

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
16. 9. 2008   #32
-
0
-

A jeste zdrojak

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
pawlik0
Grafoman
16. 9. 2008   #33
-
0
-

Pěkný!

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.42.151.–
Sa Nata A Na. Howgh
21. 9. 2008   #34
-
0
-

A verze v0.4 je tu (a konecne prinasi poradne zmeny):

-byla kompletne prekopana hlavni nabidka. Jsou zde nyni nazorne naznaceny typy tvaru a rozlozeni klavesnice
- hraci si nyni pomalicku regeneruji zivoty
- nevyssi dosazene skore je ukladano do souboru
- pridana plna podpora pro rozliseni mensi nez 1280*1024 (trosicku je pro ne treba uzpusobovat zobrazeni)
- tvary se nyni spawnuji kazdych 600 milisekund misto puvodnich 850
- a co je hlavni: byl zvojnasoben pocet typu "nepratel". Do noveho bestirae patri:
- zluta - velice rychle regeneruje zivoty hraci, ale zaroven krade body
- bila - nasobi silu efektu ostatnich tvaru -zelene davaji vic bodu, cervene vice zabijeji, modre vice zpomaluji...
- fialova - hraci po techto tvarech klouzou a de facto tak straci kontrolu nad smerem pohybu
- byly vyrazne upraveny procenta pravdepodobnosti na vytvoreni jednotlivych barev tvaru. Pravdepodobnosti jsou nyni takove:

Cervena - 50%
Zelena - 21%
Modra - 17%
Ostani - kazda po 4%

Vsechny tyto zmeny mely dost vyrazny dopad na hratelnost - je nyni tezsi a divocejsi (zelenych a modrych je podstatne mene nez kdy driv), za to ale je tu moznost si obnovit zivoty, takze se nemusite bat utrzit pro slusnou prileitost nejaky ten sram. Vtipna situace taky je, kdyz si na sebe stoupne zluty a cerveny - to se pak nebusite bat tam vlezt, protoze se neguji.

Zdrojovy kod prodelal take dost velke zmeny (hlavne prechod na podstatne vetsi miru OOP), takze potrebuju jeste nejaky cas na dokomentovani a eliminovani magickych konstant.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Hanz.S0
Návštěvník
5. 10. 2008   #35
-
0
-

Doporucuju do hry pridat "Nick" a "internetovou databazi nicku se scorem" pres tlacitko SUBMIT.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.205.–
Programuju, protoze me to bavi. Beru to vazne a chci se to naucit. Proto kazdy vas prispevek mi je pomocnym.
5. 10. 2008   #36
-
0
-

Ani jedna z tech featur neprida te hre zdaleka tolik, aby mi stala za to. Kvuli jmenu hrace bych musel vytvorit textova policka a opet prekopat hlavni obraovku (a pravdepodobne ji rozdelit na vice obrazovek) a taky prekopat tridu pro vstup z klavesnice (ktera je momentalne velice jednoducha, scanuje ale pouze stav drzeni klavesy, ne jednotlive udery, co by bylo pro textovy vstup potreba). Pro internetovou komunikaci bych zase musel nejakym zpusobem zmaknout sitovou komunikaci a i vytvorit nejakou online soucast.

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.30.238.–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 114 hostů

Podobná vlákna

Moje hra v C++ a OpenGL — založil Jakub Flaška

Druha odmocnina — založil matouch

Druhá odmocnina. — založil DeathHumanCZ

Druhá mocnina — založil off01

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý