zdravim, daju sa nejak volzit modely vytvorene v programe ZBrush do programu, ktory vyuziva kniznicuOpenGL? Ak ano, ako?
Fórum › C / C++
OPEN GL a ZBrush modely
Vlozit do programu se rozhodne nedaji. Pokud bys je vsak chtel nejakym programem za pomoci OpenGL zobrazit, neni to problem (dukazem snad muze byt uz samotny ZBrush).
Jak? No programovat ti to nebudu. Muzes se bud mrknout, zda uz neexistuje nejaka knihovna, ktera to umoznuje, nebo si to naprogramovat sam. Je to vcelku jednoduche - vetsina takovyhle formatu vypada tak, ze jsou tam v nejakem sledu naskladane souradnice trojuhelniku. Staci tyhle souradnice ze souboru vytahnout a trojuhelniky zobrazit...
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 32 hostů
Podobná vlákna
3D Modely do hry — založil whysper
JSON 3D modely — založil Matěj Andrle
Modely z 3dmax do programu v c# — založil Jelen0001
MVC ruzne Modely a UserControlky — založil VladislavK
Modely ze Cinemy na Unreal Marketplace — založil Jeniksoft
Moderátoři diskuze