Taková na zamyšlení... – Offtopic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Taková na zamyšlení... – Offtopic – Fórum – Programujte.comTaková na zamyšlení... – Offtopic – Fórum – Programujte.com

 

30. 8. 2008   #1
-
0
-

Vím, že se tady pár Jablkářů najde. Bez nejmenších (no dobře, ale jeno malých) předsudků jsem na základě svých vlastních zkušeností udělal tento obrázek (nesuďte mě, hlavní je duševní náplň, ne provedení (pořád jsem jenom programátor)). Ale je to lehce na zamyšelní.

Screen byl pořízen na mém PC :-).

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.78.–
Podpis: Do podpisu nelze vložit obrázky ani HTML kód. Je podporován nový řádek tagem
.
Laik0
Stálý člen
30. 8. 2008   #2
-
0
-

to je nič...to by si mal vidieť kamaráta...na C:/ a ani na D:/ už nebolo miesta pričom má HDD 80 GB...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.224.–
Ovládam CSS,(X)HTML,trochu PHP a rýpem sa teraz vo VB
30. 8. 2008   #3
-
0
-

Hm, já mám disk 300 GB, rozdělen na tři oddíly.
C:\ Celková velikost 73 GB, Volných 5 GB
E:\ Celková velikost 112 GB, Volných 12 GB
F:\ Celková velikost 112 GB, Volných 11 GB

Ale přísahám na svoji čest, že před reinstalem (měsíc zpět) můj harddisk měl volných dohromady jenom 3 GB.

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.78.–
Podpis: Do podpisu nelze vložit obrázky ani HTML kód. Je podporován nový řádek tagem
.
meneltharion0
Návštěvník
30. 8. 2008   #4
-
0
-

Also can't happen on Vista. :-)
Ledaže by byla nastavená "stará" nabídka Start.

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.96.176.–
30. 8. 2008   #5
-
0
-

To meneltharion : Ten skrytý podtext není v tom, že se je snad nabídka start nepřehledná, ale že neseženeš na Mac tolik programů.

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.78.–
Podpis: Do podpisu nelze vložit obrázky ani HTML kód. Je podporován nový řádek tagem
.
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
30. 8. 2008   #6
-
0
-

To Laik : 80GB není nejmenší problém zaplnit:-) Já mám plných nějakých 600GB

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
meneltharion0
Návštěvník