Tak tamto už sem dořešil, radši založím novej topic. Chci načítat ten obrázek ale stále se neobjevuje. Chybu tam nikde nemůžu najít, už sem udělal i to že sem zadal absolutní cestu k obrázku ale stále je to okno jen černý. Pomůžete mi najít chybu please? Zdroják uz zkracuju.
#pragma comment (lib, "SDL_image.lib")
#pragma comment (lib, "SDL.lib")
#pragma comment (lib, "SDLmain.lib")
#include <stdio.h>
#include <SDL.h>
#include <SDL_image.h>
int DrawImage( SDL_Surface *surface, char *image_path, int x_pos, int y_pos )
{
SDL_Surface *image = IMG_Load ( image_path );
if ( !image )
{
printf ( "IMG_Load: %s\n", IMG_GetError () );
return 1;
}
// Draws the image on the screen:
SDL_Rect rcDest = { x_pos, y_pos, 0, 0 };
SDL_BlitSurface ( image, NULL, surface, &rcDest );
SDL_FreeSurface ( image );
return 0;
}
int main(int argc, char *argv[])
{
if( SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) < 0 )
{
printf("Inicializace SDL se nezdařila: %s\n", SDL_GetError());
exit(1);
}
atexit(SDL_Quit);
SDL_Surface *screen;
screen = SDL_SetVideoMode(600, 480, 32, SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF);
if ( screen == NULL )
{
printf("Vytvoření okna se nezdařilo: %s\n", SDL_GetError());
exit(1);
}
SDL_WM_SetCaption("Ahoj", NULL);
bool done=false;
while(done == false)
{
DrawImage(screen, "C:\DATA\C++\SDL\2\flower.png" , 40, 30);
SDL_Event event;
while(SDL_PollEvent(&event) ) {
if(event.type == SDL_QUIT) done=true;
}
}
return 0;
}
Zkoušel sem tu funkci volat i až za tou smyčkou SDL_Event ale ani to nešlo. Dík ...