Hledám grafika – Hry – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Hledám grafika – Hry – Fórum – Programujte.comHledám grafika – Hry – Fórum – Programujte.com

 

Martin
~ Anonymní uživatel
1600 příspěvků
5. 10. 2008   #1
-
0
-

Čau,

sháním grafika, který by si chtěl vytvořit vlastní hru - plošinovku.
Engine budu mít hotový do konce roku (C++/OpenGL) a rozhodně to nebude nějaká neohebná spatlanina. Jsem profi programátor a už jsem jeden docela dobře funkční 2D engine udělal. Teď ale chci něco, co nejen bude chodit, ale bude dobře konfigurovatelný a bude mít plnou sadu editačních nástrojů, takže level design i práce s grafikou bude klikací záležitost (C++/QT) a ne zásahy do kódu.

Důvod proč si dělám nový engine je, že chci mít ve hře legrácky typu noční level, kdy je panáček dynamicky nasvěcován hořícími ohni, nebo třeba že nevykreslím nějakou budovu v průřezu, ale celou včetně fasády, která se zprůhlední poté, co dovnitř ten panáček vleze apod.

Bohužel nejsem grafik, takže engine si ohlídám sám, ale potřebuji někoho, kdo mi do hry bude kreslit grafiku, aby to za něco stálo. Samozřejmě počítám s tím, že herní příběh i level design budeme dělat spolu...

Pokud máte někdo zájem, tak mi dejte vědět na flatengine@seznam.cz nebo sem na fórum, ale pokud od zveřejnění příspěvku uplynula delší doba (třeba půl roku), tak už rovnou pište na mail, rád se s vámi pobavím o případné spolupráci...


Mějte se!

Martin

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.105.–
SPIRIT0
Newbie
6. 10. 2008   #2
-
0
-

Ahoj nejsem zrovna grafik ale něco zvládnu ale mám dost kontaktu takže by pro mě vždy něco nakreslili tak jestli mohu nějak pomoc

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.150.166.–
Zatím se jen učím
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
8. 10. 2008   #3
-
0
-

To SPIRIT : Čau, jsem rád, že jsi se ozval. Myslím, že bychom si v první řadě měli ujasnit představy - co od toho každý očekáváme a kolik času/úsilí tomu chceme věnovat.