Hledám spolupracovníky pro 2D adventuru (bližší info uvnitř) – Hry – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Hledám spolupracovníky pro 2D adventuru (bližší info uvnitř) – Hry – Fórum – Programujte.comHledám spolupracovníky pro 2D adventuru (bližší info uvnitř) – Hry – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Mihulik0
Návštěvník
5. 10. 2008   #1
-
0
-

O co vlastně jde?
XY(hra ještě nenese žádný název) je klasická point-click 2D adventura. Těžištěm hry je silný příběh, který je podáván syrovým, mrazivým způsobem. Příběh obsahuje řadu alegorických prvků. Cílem příběhu je, aby hráče vtáhl do děje, dýchal atmosférou, a hlavně, aby hráč po dohrání (nebo během něj)  přemýšlel, co vlastně bylo podstatou a snahou díla.
Se samotnou tíživou atmosférou díla jde ruku v ruce i grafické ztvárnění děje. Hra je ztvárněna strohým černobílým noir stylem. Výjimkou je ztvárnění postav, které jsou na rozdíl od prostředí ve kterém se pohybují, plně prokreslené a barevné. Cílem grafiky není složitě prokreslovat nejrůznější detaily scény. Naopak-cílem výtvarného pojetí je navodit patřičně depresivní náladu hráče. Zvolené grafické pojetí ovšem nesvádí k pocitu odfláknutí. Naopak-grafika má být pojata minimalisticky, ale se zachycením všech důležitých detailů, aby prostředí dýchalo svým temným životem.
Zvuková/hudební stránka díla je pojata v duchu zbytku, a tudíž by zvuky/hudba neměli hráče rušit, pouze udržovat patřičnou atmosféru. Hráč by si po skončení hraní neměl "broukat" hudební melodii ze hry, naopak by měl přemýšlet, co to tam vlastně hrálo. Zkrátka zvukový/hudební doprovod by měla být jen jakási kulisa v pozadí, která plní svůj účel, ale nic víc se od ní nečeká.
Ovládání hry probíhá pouze pomocí myši. Levým tlačítkem hráč pohybuje postavou a případně použivá/mluví s aktivním předmětem. Pravým tlačítkem myši dochází k bližšímu ohledání/prozkoumání předmětu.
V průběhu hry potká hráč několik zajímavých postav, navštívá rozličná místa a vyřeší řadu hlavolamů. Zároveň si užije své při práci s předměty, které během své cesty nasbírá.
Fanoušci klasických adventur se nemusí být žádných akčních sekvencí, RPG prvků, či jiných moderních "vylepšováků". Párkrát ovšem půjde postavě našeho hrdiny o život. V případě neúspěchu se ovšem hráč nemusí strachovat, zda-li si nezapomněl uložit svůj postup, a jestli nebude muset opakovat hodinu hraní od znova. Hráč je po své smrti vrácen těsně před tuto událost a může své předešlé počínání napravit.
Rozhodnutí, která hráč během své výpravy učiní, vedou ke dvěma rozdílným koncům. Pokud ovšem očekáváte klasický happy-end, tak budete rozuzlením příběhu velmi překvapeni.
Hra není příliš dlouhá. Jejím cílem je spíše intenzivní prožitek hráče, než rozvleklý román.

Příběh hry:
Příběh hry začíná naprosto nevinně a nikoho by nenapadlo, co se v následujích okamžicích má stát. Hlavní hrdina hry XX(jméno ještě není určeno) se právě chystá vynést uprostřed nudného zimního odpoledne odpadkový koš. Jeho rutinní činnost ovšem přeruší nenadálý pád, když uklouzne na namrzlém chodníku. V této chvíli ztrácí XX vědomí.
Objevuje se v naprosté nicotě a prázdnotě. V pozadí slyší tlukot srdce. Kde to je? Zemřel? Spí či bdí? Než si vůbec stihne nějakou z těchto otázek položit, objevuje se uprostřed místnosti, ze které vedou pouze jedny zavřené dveře. Za těmito dveřmi je slyšet podivné mlaskání...
Tímto začíná děj hry. Celá hra je rozdělena do několika aktů. Na konci každého aktu hráč učinní rozhodnutí, které ovlivńuje konec jeho cesty. Poté je vržen zpět do nicoty, při jejíž každé návštěvě zvuk srdce v pozadí slábne. Než se XX vůbec stihne zorientovat, je vtažen zpět do jiného bizardního místa. Jak s tímto souvisí hlavní hrdina? Co se vlastně děje? Kde to jsme? Proč? To jsou otázky, na které bude hráč, během svého putování, nalézat odpovědi a náznaky.
Hra tímto způsobem spěje ke svému rozuzlení, které pro někoho bude možná velmi překvapivé a snad i poučné...

Stav hry:Hra se zatím nachází pouze na papíře a v hlavě. Zatím pracuji na samotném designu hry. Poté, co se dá dohromady tým lidí, který tato vize osloví, se začne na hře aktivně pracovat.

Koho potřebuji?
-grafika(v zájmu zachování stylu bych nejradši pouze jednoho, ale kvalitního a snaživého), který se postará o vizuální stránku hry
-zvukaře, který by se postaral o hudbu a zvuky
-člověka, který je schopný renderovat video(není podmínkou). Řada věcí, které by jinak museli být zpracovány přímo v samotném enginu, by tak dostala mnohem pohlednější podobu.
-lidi, kteří by se postarali o dabing.
-někoho, kdo by hru později přeložil do angličtiny (případně i jiných jazyků, pokud by se někdo takový našel)

Kam se obrátit?
Pokud tento krátký a stručný popis hry někoho zaujal, a myslí si, že by mohl vývoji této vize nějak pomoci, tak ať se mi ozve na [email]mihula@kabelta.cz[/email].

Co vyžaduji?
Samozřejmě určité schopnosti v oblasti, ve které by jste se chtěli angažovat. Ale HLAVNĚ snahu a trpělovost. Nepotřebuji lidi, kteří nebudou nic dělat a pak s tím seknou po týdnu vývoje....

Budoucnost
Tímto počinem bych rád zformoval lidi, kteří by chtěli založit vlastní freeware studio, které by se snažilo pobavit hráče, kteří jeho výrobkům dají důvěru.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Reklama
Reklama
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
5. 10. 2008   #2
-
0
-

Zajímavé, že nesháníš programátory, kteří jsou i u her tak nějak potřeba :-) V čem ji plánuješ dělat?

Jestli se hru skutečně podaří dokončit, klidně udělám anglický překlad.

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
pawlik0
Grafoman
5. 10. 2008   #3
-
0
-

taky by me zajimal jazyk.

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.42.151.–
Sa Nata A Na. Howgh
Mihulik0
Návštěvník
6. 10. 2008   #4
-
0
-

Programátory nesháním z prostého důvodu-nepotřebuji je. O tuto část se stárám sám :smile1:

Plánuji ji dělat ve Wintermute Enginu (www.dead-code.org). Chvíli jsem uvažoval nad vlastním engine, jenže proč vynalézat kolo a ztrácet rok času, když Wintermute je pro 2D adventury jako dělaný a práce s ním je velmi snadná. Samotný scriptovací jazyk který obsahuje je také poměrně silný (pro tyto účely), takže je engine i velmi flexibilní :smile1:

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.90.164.–
SPIRIT0
Newbie
6. 10. 2008   #5
-
0
-

MIhulik prosim tě chci se na něco zeptat ale ne tu máš icq nebo skype? Na mail sem psal neodpověděls.

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.150.166.–
Zatím se jen učím
Mihulik0
Návštěvník
6. 10. 2008   #6
-
0
-

To SPIRIT :
Na e-mail jsem neodpověděl, jelikož jsem ho ještě nevybíral...

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.90.164.–
SPIRIT0
Newbie
6. 10. 2008   #7
-
0
-

Tak se koukni. dík nebo napiš na icq

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.150.166.–
Zatím se jen učím
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 2 hosté

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý