Analogové hodiny – Visual Basic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Analogové hodiny – Visual Basic – Fórum – Programujte.comAnalogové hodiny – Visual Basic – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Petr
~ Anonymní uživatel
696 příspěvků
13. 10. 2008   #1
-
0
-

Čau, víte někdo jak udělat analogové hodiny? Skoušel jsem to všelijak, ale pořád to nechce fungovat tak jak má. :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.71.149.–
Reklama
Reklama
KIIV+42
God of flame
13. 10. 2008   #2
-
0
-

a zkousel si funkce typu sinus, cosinus?

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.27.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Petr
~ Anonymní uživatel
696 příspěvků
13. 10. 2008   #3
-
0
-

Napadlo mě to, ale nevím jak to mám zapsat do zdrojového kódu. :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.71.149.–
KIIV+42
God of flame
13. 10. 2008   #4
-
0
-

tak libovolnej bod muzes vzit jako polomer a pythagorovu vetu... resp vsem znamy rozklad vektoru na osy :D
takze mas cosinus na prilehlou a sinus na protilehlou... a pak mas stred od ktereho zacinas

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.27.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
JMM
~ Redaktor
0
Grafoman
14. 10. 2008   #5
-
0
-

To Petr : Vím.. mám je udělané doma... ted sem v práci a nechce se mi to vymejšlet bez VB... když si odpoledne vzpomenu.. tak ti to sem pak napíšu

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.111.99.–
Jan Malý | web: www.malyphoto.cz, @malyphoto
KIIV+42
God of flame
14. 10. 2008   #6
-
0
-

To JMM : to je zase skoda.. jen at to zkousi sam ... od ceho se na zakladce ucil matematiku?

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.94.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
bk2601
~ Anonymní uživatel
9 příspěvků
27. 1. 2011   #7
-
0
-

Function SourX(ByVal r As Double, ByVal Alfa As Double) As Integer
SourX = r * Math.Cos(Alfa * Math.PI / 180)
End Function

Function SourY(ByVal r As Double, ByVal Alfa As Double) As Integer
SourY = r * Math.Sin(Alfa * Math.PI / 180)

Tady más f.ce pro výpočet krajního bodu ručičky,repektive pokud začináš kreslit drawline s bodu 0.0. Jinak doporuřuji deklarovat proměné jako globální.

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.99.61.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 10 hostů

Podobná vlákna

Projekt - analogove hodin — založil gany6

Hodiny — založil AtomicKiller

Hodiny — založil delphak

Hodiny — založil CJ

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý