Zdravim aktualne sa zaujimam o programovanie hier v SDL,
no popri tom ma trapi jedna vec, kedze hru som nikdy pred tym nekodil
takze teoreticky aj viem co treba spravit ale neviem pomocou coho.
Ide o to ze do hry sa nacitavaju pozicie objektov a informacie o objektoch
zo suboru, no momentalne tento subor je obycajne txt-cko :].
Chcel by som tento subor sconvertovat do nejakeho tvaru ktory by bol pre uzivatela neprecitatelny.
Skusal som to tymto sposobom pomocou binarneho modu v fstreame.
void write_to_binary_file()
{
Data nData;
fstream binary_file("test.dat",ios::out|ios::binary|ios::app);
binary_file.write(reinterpret_cast<char *>(&nData),sizeof(Data));
binary_file.close();
}
Ale tento system mi velmi nevyhovuje.
Chcem sa opytat ako je inac mozne cryptovat nejake data,
poznate nejake ine funkcie na sifrovanie? ..
Dik moc za odpovede, nazory,navrhy :] ..