Študujem na športovom gymnázium v BA. Rád by som šiel maturovať z informatiky.Problém je že tu informatyka v 2., 3. a 4. ročniku neni ako predmet a musím ju študovať viac menej individuálne.Náš učiteľ ovláda len pascal a ja mam záujem o C++.Ostatné veci mimo programovacieho jazyka ma naučí môj učiteľ.Chcel by som sa opýtať či kurz C++ na tejto stránke mi bude stačiť na maturitu alebo nie.A akú knihu by ste mi doporučili na rozšírenie vedomostí ak mi to stačiť nebude?
Fórum › C / C++
Maturita z informatyki
Mno, ja si myslim,ze maturita z informatiky nebude znamenat znalost jednoho jedinyho programovaciho jazyku. Informatika je siroke tema a patri do nej spousta veci. Ja jsem sice maturoval pred nejakyma 4ma rokama a z telekomunikaci, ale maturitu jsem taky nedelal treba jenom ze sitovych karet. Co ty na to? Spis tam budes mit takovy ty obecny veci, jako jsou generace pocitacu, typy hardwareovych koncepci pocitacu, funkce jednotlivych casti pocitacu a tak. NE?
Tady máš přehled maturitních otázek pro českou státní maturitu z ITZ http://www.cihak.com/michal/maturita/maturitni_otazky.htm, popravdě ale netuším jak je to na Slovensku s maturitou (pokud teda to BA znamená Bratsilava a studuješ na Slovensku:), ale popravdě vám nepřeju abyste měli to samé co my. Já osobně se opravdu těším na příští rok, kdy se stanu testovacím králíčkem státních maturit a navíc budu muset dělat maturitu i školní...
Uploadnul jsem ti jakési maturitní otázky z jazyka C/C++ > http://paul27.ic.cz/maturita.doc nezaručuji správné odpovědi, můj výtvor to není. Je to jakýsi materiál jedné SPŠE, imho dost primitivní, takže bez problému.
<rejp>možná by bylo lepší učit se pravopis, viz nadpis :-D, to je hrůza</rejp>
paul27 napsal:
Uploadnul jsem ti jakési maturitní otázky z jazyka C/C++ > http://paul27.ic.cz/maturita.doc nezaručuji správné odpovědi, můj výtvor to není. Je to jakýsi materiál jedné SPŠE, imho dost primitivní, takže bez problému.