Zdravím,
Nevíte někdo jak naprogramovat v C++ (openGL) nebo v Javě antialiasing úsečky na základě interpolace intenzity a nebo možná jednodušší věc: Cohen-Sutherland (algoritmus ořezávání úsečky).
Ve Wikipedii jsem k algoritmu ořezávání úsečky něco našel, ale zdrojový kod mi negunguje :-(
Děkuji.
Fórum › C / C++
Antialiasing nebo ořezání úsečky
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 98 hostů
Podobná vlákna
Ořezání úsečky a antialiasing — založil Anonymní uživatel
Antialiasing — založil DT
Ořezání řetězce — založil Jan Kliment
Antialiasing textu — založil polygon
Ořezání nul na začátku z dotazu na mysql — založil pidgin
Moderátoři diskuze