Da se v OpenGL nejak pouzit jako textura bitmapa s 1-bitovou barevnou hloubkou?
Mam ctvercove pole boolean hodnot o velikosti n*n (n je vzdy mocnina 2) a zmeny na nem potrebuju pravidelne zobrazovat na jeden quad v OGL tak, aby 0 byla cerna a 1 bila.
V soucasnosti jsem misto booleanu (doufam docasne) presel na pole 8-bitovych integeru, pricemz vyuzivam pouze hodnoty 0x00 a 0xFF - je to sice pametove neefektivni, ale zase mi to dovoluje to pole cpat do OGL primo, bez narocneho prevadeni.
PS: A jeste jedna drobnost - proc mi odmita sezrat pole vetsi nez 4096*4096 hodnot (tj 8192*8192 a vetsi)?
Fórum › C / C++
OpenGL a monochrome textura
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 16 hostů
Moderátoři diskuze