ahoj lidi,
kdybych měl nějakou třídu se strašnou spoustou privátních proměnných,
nevíte někdo o nějakém způsobu jak se vyhnout psaní spousty funkcí kde každá vrací jednu svoji nějakou privátní proměnnou?
Fórum › C / C++
Hromadný přístup k privtáním proměnným
Buďto všechny indexovat do pole nebo do struktury a přenos přes ukazatel na tuto obecnou strukturu.
Vnější kód si pak vytáhne ze struktury svůj jmenný prvek.
Bezpečnost je na stejné úrovni jako když se volá metoda pro zisk private proměnné - tj. také certifikace jménem.
Sony
nevíte někdo o nějakém způsobu jak se vyhnout psaní spousty funkcí kde každá vrací jednu svoji nějakou privátní proměnnou?
Zaprvé bych zkusil zvážit, jestli je opravdu potřeba tolika privátních proměnných. A pokud by to opravdu potřeba bylo, použil bych nějaké automatické generování těch metod – doporučuji si přečíst knihu Code Generation in Action (dá se sehnat její PDF verze ke stažení).
zapuzdrenie nadovšetko :-D no maximalne čo môžeš spraviť je ich pozlučovať do štruktúr alebo tried a vraciať tak. To samozrejme odporučam len v pripade, že spolu nejak súvisia.
Zdravím,
otázkou je, co je pro tebe spousta. Jinak vytvářet mamutí třídy není příliš dobrý nápad - zvláště pak zhlediska budoucího rozšiřování programu. Takže pokud ještě nemáš nic napsaného, tak se řádně rozmysli, jestli by se ta daná třída nedala rozdělit.
To Jura : jojo neco jako je popsane: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-pattern a podrobneji asi http://en.wikipedia.org/wiki/God_object :DD
a hlavne http://en.wikipedia.org/wiki/Object_orgy
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Pristup k post proměnným z iframe — založil Erenis
Access- vytvoření dotazu s proměnným parametrem — založil Tobi707
OOP - přistoupení k členským proměnným třídy — založil hrach
C# - klíčové slovo static a řízení přístupů k proměnným — založil Doomista
Hromadný insert — založil Paja2
Moderátoři diskuze