Funkce vracející strukturu – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Funkce vracející strukturu – C / C++ – Fórum – Programujte.comFunkce vracející strukturu – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Ivan
~ Anonymní uživatel
28 příspěvků
24. 2. 2009   #1
-
0
-

Zdravím všechny, .. je to možné (viz Název vlákna)? A jestli ano, jak bych toho mohl dosáhnout? Dejme tomu, že struktura vypadá takto

typedef struct x {

char a[3];
char b[3];
} X;
, již dopředu díky za reakce.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.199.–
Reklama
Reklama
Mega.Lama0
Stálý člen
Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.225.–
http://www.youtube.com/watch?v=j_tWGyCK6Ds ...kto by veril,že je to otcov bratranec z druhého kolena?...
Ivan
~ Anonymní uživatel
28 příspěvků
24. 2. 2009   #3
-
0
-

Tento příklad má spousty chyb (jak syntaxí tak i překlepy), a moc jsem nepochopil co to má společného s vrácením struktury (IMHO by to mělo změnit pouze nějáký token vytvořený na šabloně struktury) ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.199.–
Mega.Lama0
Stálý člen
24. 2. 2009   #4
-
0
-

To Ivan :
ten vespod?...=D

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.225.–
http://www.youtube.com/watch?v=j_tWGyCK6Ds ...kto by veril,že je to otcov bratranec z druhého kolena?...
KIIV+42
God of flame
24. 2. 2009   #5
-
0
-

To Mega.Lama : vis co.. pokud udela jen copy paste tak tam budou vadit sekce typu ... tady priradis co chces ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Ivan
~ Anonymní uživatel
28 příspěvků
24. 2. 2009   #6
-
0
-

Ano. Jde mi o něco takového:

#include <stdio.h>

/**
* Funkce vrátí číslo, ale nemění ho.
*/
int f_1 (int a) {
return a;
}
/**
* Funkce číslo změní, ale nevrací ho.
*/
void f_2 (int* a) {
*a += 4;
}
/**
* Funkce číslo změní a zároveň ho i vrátí.
*/
int f_3 (int* a) {
*a += 4;
return *a;
}

int main (int argc, char** argv) {
/**
* Číslo se, kterým se bude operovat.
*/
int a = 5;
printf("%d\n", f_1(a));
f_2(&a);
printf("%d\n", a);
printf("%d\n",f_3(&a));
return 0;
}

Rád bych si udělal toto samé, ale ze strukturou a proto se znovu ptám, lze něco takového udělat? Jestli ano tak jak. (V tebou odkázaném vlákně se mluví maximálně tak o náznaku na f_2).

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.199.–
Mega.Lama0
Stálý člen
24. 2. 2009   #7
-
0
-

To KIIV : ...co když to máš copyrightovaný ?...=D....nemužu jen tak kopirovat...=D...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.225.–
http://www.youtube.com/watch?v=j_tWGyCK6Ds ...kto by veril,že je to otcov bratranec z druhého kolena?...
KIIV+42
God of flame
24. 2. 2009   #8
-
0
-

To Mega.Lama : pokud chce clovek udrzet neco pod copyrightem tak to urcite neda na net :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Mega.Lama0
Stálý člen
24. 2. 2009   #9
-
0
-

To KIIV :
hm...zajimavé...když má něco človek copyrightovaný tak to rovnou prodáva! =D...a když dojde k chybám někde v kódu tak je jesný že dá patch nebo opravný kód...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.225.–
http://www.youtube.com/watch?v=j_tWGyCK6Ds ...kto by veril,že je to otcov bratranec z druhého kolena?...
Ivan
~ Anonymní uživatel
28 příspěvků
24. 2. 2009   #10
-
0
-

Pánové dost, OT :) k tématu bych prosil ... ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.199.–
KIIV+42
God of flame
24. 2. 2009   #11
-
0
-

To Ivan : neni problem poslat ukazatel na strukturu .. a ten i pak vratit.. nebo ji poslat jako normalni parametr.. tim se pri zavolani zkopiruje a upravy se neprojevi na puvodnich datech... a vratit to muzes taky
je to proste stejny jako si posilal... jen se dostanes k prvkum pomoci operatoru -> napriklad (struct neco * blabla) { blabla->a = 1; } a tak dale

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 61 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý