Ahoj, chtěl bych oznámit, že se chystá nová 3D hra. Nese název „Pokus o přežití“ bude z pohledu třetí osoby, 3D jak už sem se zminoval, z prvky adventury. Celkově bude dělaná v C# a XNA Hra bude námětem podobná serialu The Lost (Ztraceni) , ale přitom úplně odlišná. Jiné postavy, krajina, ostrov, herci, děj, a mnoho dalšího. Hlavní důvod proč se píši je i představit hru ale zároven najít další pomocníky. Takže se tedy ptám jestli by se chtěl někdo zapojit, sice už máme asi 8 členů ale stále je to asi málo.
Hledáme tyto pozice:
programátor (C#, XNA)
grafik (modelování,tvorba objektů, render atd.)
scénáristy (psaní děje, scénáře)
zvukař (tvorba zvůku např. do krajin atd.)
Jestli chcete větší informace o hře tak viz. forum http://www.surival.tk
Děkuji za každou pomoc
Prosím pište jen k věci a neodpočujte, a nepište nesmyslnou kritiku , která nikam nevede.
Pokus to dávám do špatného fora, omlouvám se
Fórum › Inzerce
Námět na hru The Lost
Quiark napsal:
Mno... je mi jasné, jak to dopadne .. :) Tak bych vám chtěl popřát, ať se moc nehádáte a máte sílu rozejít se aspoň trochu v dobrém :)
P.S.: Já měl v 15 letech taky takovéhle megalomanské vize :)
Nemusí hned každý projekt který čteš upadnout!
yaqwsx napsal:
To Quiark : No, ale aspoň mají trochu přehled o technologiích. Já si myslím, že z tohoto by mohlo něco vzejít
Omlouvám se za OT
dík
To Anonymní uživatel : No víš já jsem realista. A těch důvodů, proč je vysoce nepravděpodobné, že by to vyšlo, je hned několik. Ale nejsou sami, takových lidí je spousta (jak jsem psal, i já jsem měl grandiózní plány). Prostě klasika.
Úplně nejlíp by udělali, kdyby si zvolili něco velice primitivního a malého, co by se opravdu dalo dotáhnout. Pak by na to stačil jeden nebo dva odhodlaní lidé a nepotřebovali by žádný velký tým. A měli by něco vlastního hotového, co by se už dalo ukazovat.
Quiark napsal:
To Anonymní uživatel : No víš já jsem realista. A těch důvodů, proč je vysoce nepravděpodobné, že by to vyšlo, je hned několik. Ale nejsou sami, takových lidí je spousta (jak jsem psal, i já jsem měl grandiózní plány). Prostě klasika.
Úplně nejlíp by udělali, kdyby si zvolili něco velice primitivního a malého, co by se opravdu dalo dotáhnout. Pak by na to stačil jeden nebo dva odhodlaní lidé a nepotřebovali by žádný velký tým. A měli by něco vlastního hotového, co by se už dalo ukazovat.
Ale já už několik her dodělal!
K jardovi ano XNA je jednodušší jak už psali.
To IROGION : Ukaž nějakou svou hru, prosím:-) Souhlasím s Quiarkem, snad všichni jsme si v začátcích programování takovým obdobím prošli. Představa, že vytvoříš úžasný 3D svět, který bude jen z tvé hlavy... Časem člověk pozná, že to zase tak růžové není :)
Tak to je fajn, že už jsi sám něco udělal. Jenže víš co, je nepravděpodobné, že by se ti podařilo udržet tým lidí, které asi neznáš, pracovat na projektu zadarmo. Časem to všechny přestane bavit, nebudou dělat dál atd. A je to logické, protože opadne počáteční nadšení a tudíž je u toho nebude nic držet dál (nakonec to ani není jejich projekt, ale tvůj...) a na hře jsou přitom tuny práce, která obvykle není zábavná a vyžaduje soustředění a pracovitost.
To Quiark : Ahoj, naprosto s tebou souhlasím. Aby jste byly v obraze, iniciátor celého projektu, se mě nedávno na ICQ ptal v čem to má dělat, zda v pythonu. No když jsem mu řekl jaké má možnost: C++, XNA, Opengl, DirectX. Chudák nevěděl co si má vybrat. Dle něj je C# jednoduchý jazyk.
To yaqwsx : Neříct mu aby zkusil C# a XNA tak do teď neví co si má vybrat.
Bohužel, nedávám tomuhle projektu velké naděje, když sám iniciátor se mě musel ptát jak skompilovat program ve Visual 2008.
Naučte se nejdřív Pascal a naučte se programovat. Dělat v XNA není taková prdel, na tož v 3D. Umíš počítat s vektory? Co goniometrické fce?
Mrkni sem: http://vbnet.cz/clanek--110-xna_2_0_ve_vb_net_dil_6_trocha_matematiky_pro_3d.aspx
To plasmo : Ach, ta matematika s těmi hrami mi připomněla počítání v základech elektrotechniky, kde počítáme právě s vektory a podobnými věcmi. Třeba se mi to jednou nakonec bude hodit.
Jinak, já sám jsem zkoušel programovat v XNA, ale už po prvním pohledu a zběžném tutoriálu na fungující 2D hru jsem uznal, že bych měl začít opravdu s klasickými programy a až později přejít na hry. Ono je to logické, když není na čem stavět, tak se nic nepostaví...
Mimochodem, co všichni mají s trigonometrickými funkcemi? To snad nikdo neví, že třeba funkce sínus se dá vyjádřit jako protilehlá odvěsna ku přeponě? To se bere v 9. ročníku ZŠ, pochybuji, že by tu byl někdo, kdo by takovéhle věci neznal..
To SPIRIT : To si mám dát fakt takovou práci a najít historii v QIPu?
Nic o tom že nevim co je XNA sem nepsal, pouze sem psal jestli je python vhodný pro hry. Ve visualu sem dělal ještě předtim než sem tě znal, a o tom že hra bude v XNa už se ví 3 měsíce. Tak tady zase nemachruj, a přečti si radši co sem napsal ti na QIp jelikož mě timhle sereš takový keci sem píšeš!
To SPIRIT : Zajímaví že jsem ti musel vysvětlovat kde stáhnout VS, a pak i prozradit kouzelnou klávesu F5 ;-)
To Andriel : Nj elektrotechnika, tu už naštěstí nemám. Pamatuju si teorie elektrický kdy něco/0 != 0 ale ∞ Vektory jsou pohodové, goniometrie taky, ale derivace a integráli to je bašta :-D sem zrovna dneska chvytil 5 z průběhu fce a další 5 z integrací nějakých fcí :smile6:
Tak už to necháme. Svoje varování jsme mu předali, teď je už jen na něm, jak se zachová. Jak říkám, podle mě je nejefektivnější dělat víceméně sám nebo s jedním dobrým kamarádem. Sice člověk nemá šanci vytvořit velkou hru, ale to nemá ani s pomocí neznámých lidí posbíraných po internetu.
A lineární algebra je užitečná... a v grafice nezbytná :)
Quiark napsal:
A lineární algebra je užitečná... a v grafice nezbytná :)
Mi povídej :-)
To Quiark : Ahoj, taky jsme se to dozvěděl. Iniciátor mi dnes oznámil že sponzorovanou doménu a webhosting už nepotřebuje a chce po mě další sponzoring pro další projekt, též webhosting a domén.
Ještě pro úplnost, tohle mi dnes dotyčný napsal:
jak mám tu domenu od tebe, tak bych chtěl říct že mi je už kničmeu. Hra se zrušila kvůli náročnosti ale především kvůli týmu. Proto bych se tě zeptal jestli bys mi neudělal domenu your-life bud cz, com, eu. Byla by to hra pro online hru podobné citychat.cz, citychat sem i sám navrhl jen neudělal. Měl bys v tom reklamu pak někde ve městě na billboardu(seš kámoš udělal bych ti to v místnosti kde by se začínalo) a pak bys měl tu reklamu ještě na začátku hry jak by se spoustěla, pak bys byl na webu jako sponzor a tak. Této hře že vyjde můžeš věřit už na ní děláme přes 2 měsíce z grafiky něco máme a programování tak 30%, web bysme chtěli napojit na XML, a hru celkově na xml ale i něco na mysql. Web i hra by měla být v prohlížeči. Měl bys zájem? Myslim že bys měl velkoureklmu když by to vidělo víc jak 100000K lidí
To plasmo : Super :)
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
To Curo : co je na tom suprovýho? :smile3:
To pawlik : Nevím, ale když si to uvědomím tak v případě že každý 100 objedná a zaplatí tarif students na rok tak to mám:
12*49 = 588,-Kč
1000 000 * 588 = 588 000 000,-Kč
Když si tohle uvědomím tak mám chuť mu tu doménu koupit :-D, ale asi to půjde na smlouvu :-D
No, jen bych rek ze s uzivatelem SPIRIT mam taky sve zkusenosti. Vse vychazelo do te doby nez sem ho potkal, a jedna z velkych chyb byla ze sem mu do jiste miri veril.. Vsechny projekty co me napadli sem mu zdelil. a on s velkym nadsenim ze jo.. super a deme na to.. Po par tydnech sem ale slychal nazory.. to trva dlouho, nema to cenu atd.. Nejvetsi perlickou bylo, kdyz mi nakonec rekl ze muj puvodni napad je jeho.. a ze nemam pravo mu do toho kecat.. Dobre.. te se ocitl v mem ICQ na listine blokovanych kontaktu a v Ignoru.. Doufam ze uz na nej nenarazim pod jinou prezdivkou.. Protoze to je zlo samo..
sory za off..
Nápad typu "uděláme hru o xxx" sám o sobě nemá prakticky žádnou cenu. Takových nápadů denně vznikají desítky. Až když to někdo nějak slušně zrealizuje to má cenu. Až když nad tím někdo stráví x měsíců pilné práce. Stejně tak když vás ráno na záchodě napadne, že uděláte super mega hustou gamesu a řeknete to kamarádům, kteří nadšeně souhlasí (pane bože, kdo by nechtěl super mega hustou gamesu??), nemá jejich příslib žádnou cenu. Tak je to vždycky. Odlišují se až ti, kteří opravdu něco udělají.
Ze stejného důvodu byste se měli přestat do původního autora navážet. Takových lidí, kteří to neodhadli, jsou desítky a nebyl to jen on, kdo takto selhal - byli to i prakticky všichni lidé, kteří se přidali do jeho týmu. Ani oni to neodhadli a po čase si uvědomili, co to vlastně obnáší.
Quiark napsal:
Nápad typu "uděláme hru o xxx" sám o sobě nemá prakticky žádnou cenu. Takových nápadů denně vznikají desítky. Až když to někdo nějak slušně zrealizuje to má cenu. Až když nad tím někdo stráví x měsíců pilné práce. Stejně tak když vás ráno na záchodě napadne, že uděláte super mega hustou gamesu a řeknete to kamarádům, kteří nadšeně souhlasí (pane bože, kdo by nechtěl super mega hustou gamesu??), nemá jejich příslib žádnou cenu. Tak je to vždycky. Odlišují se až ti, kteří opravdu něco udělají.
Ze stejného důvodu byste se měli přestat do původního autora navážet. Takových lidí, kteří to neodhadli, jsou desítky a nebyl to jen on, kdo takto selhal - byli to i prakticky všichni lidé, kteří se přidali do jeho týmu. Ani oni to neodhadli a po čase si uvědomili, co to vlastně obnáší.
Absolutne suhlasim, ja som tiez na zaciatku programovanie ked som vedel v pythone napisat: print "hello world" robil velke iluzie ze sa vrhnem na skvely program a zbohatnem na nom :D realita vsak bola trosku ina... Kazdy ked zacina ma velke plany, otazkou je naozaj kto ich dotiahne do konca a nakoniec aj urobi ;)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Dotaz plus námět — založil geon
Námět - online hra pro odreagování — založil Zelenáč
ZTRACENI (Lost) — založil Tokan
Lost: Via Domus — založil Tokan
Poraďťe hru — založil lukas.balaz
Moderátoři diskuze