zdravím, stáhl jsem si tento načítač 3ds http://www.garagegames.com/community/resources/view/506 , přidal ho k projektu,
napsal si
#include "Model_3DS.h"
Model_3DS m;
m.Load("model.3ds");
hlásí mi to chybu:
"expected constructor, destructor, or type conversion before '.' token" na řádku m.Load("model.3ds");
co je s tím? předem díky
P.S. Používám C++, SDL, Opengl a Code Blocks
Fórum › C / C++
Načítání 3ds
Nechybi ti main?Je to asi blbost,ale jen tak propripad se ptam.Zkus dat vic kodu.
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br]
-----------------------------------------------------------[br]
Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br]
http://dannyk.aspone.cz[br]
-----------------------------------------------------------[br]
Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 97 hostů
Podobná vlákna
Import .3ds to C++ — založil lukas.balaz
Vytvoření 3ds — založil Vojta
3DS max renderování — založil Patoš
3ds max animácie — založil Dodo
Moderátoři diskuze