Ahoj,
napsal jsem nasledujici kod, ktery by mel vypsat uroven cervene pro jednotlive pixely obrazku. Obrazek je ulozeny jako 256-ti barevny rastr (BMP ). Nicmene, u vetsiny barev vypisuje hodnotu o par jednotek vyssi, nez ktera se mi zobrazuje napriklad v malovani.
Predpokladam, ze to asi bude zpusobene "zrnitosti" barevne palety, i kdyz me to udivuje, protoze bych pak ocekaval tento problem i v malovani.
Poradte prosim, kde je problem, pripadne jak by bylo potreba kod upravit, aby fungoval pro 24 bitove rastry.
Diky Dusan
for (int i = 0; i < map->w; i++)
for (int j = 0; j < map->h; j++)
{
std::cout << "[" << i << ";" << j << "] ";
Uint8 * pixel = (Uint8 *)map->pixels + i * map->pitch + j * format->BytesPerPixel;
SDL_Color color = format->palette->colors[*pixel];
std::cout << (int)color.r << std::endl;
}