trochu viac nechapem tym velkostiam v OpenGL,
moj kod je tu:
Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
Gl.glLoadIdentity();
Glu.gluLookAt(0, 0.0, 3.0, 0, 0, 0.0, 0, 1.0, 0);
Gl.glPushMatrix();
// translate the triangle
Gl.glTranslated(0,0,0);
// rotate the triangle
Gl.glRotated(0, 0, 0, 1.0);
// bind the texture we want to apply
Gl.glBindTexture(Gl.GL_TEXTURE_2D, img.texture);
// draw a quad with UV texture coords
Gl.glBegin(Gl.GL_QUADS);
Gl.glTexCoord2f(0.0f, 1.0f);
Gl.glVertex2f( 0, 0);
Gl.glTexCoord2f(1.0f, 1.0f);
Gl.glVertex2f( 1, 0);
Gl.glTexCoord2f(1.0f, 0.0f);
Gl.glVertex2f( 1, 1);
Gl.glTexCoord2f(0.0f, 0.0f);
Gl.glVertex2f( 0, 1);
Gl.glEnd();
Gl.glPopMatrix();
// Swap buffers
Glfw.glfwSwapBuffers();
pricom ten img ma int width, height a chcel by som ho vykreslit na poziciu napr. x = 55, y = 98, tuto cast kodu mam z nejakeho tutorialu ale skoro vobec som mu nepochopil, okno ma velkost 1024/768