Ahoj vsichni, potrebuji prosim pomoct se zamenou barev obrazovky v OpenGL.
Neco ve stylu:
Zmen(0,0,0,255,255,255) //pokud by mel monitor zobrazit cernou (0,0,0), zobrazi bilou (255,255,255)
Hledal jsem na googlu, ale nenasel jsem nic...
Nevi nekdo, jak to udelat? Predem diky za odpovedi!
Fórum › C / C++
Inverze OpenGL
Double buffer by mohl pomoct.Vykreslit do bufferu co je potreba, pak ho projit pomoci ogl funkce na ziskani pixelu (momentalne si nevzpomenu, ktera to je = google) si kontrolovat pixely a menit je podle potreby a nakonec zavolat SwapBuffers.
Druha a podle me lepsi moznost je pouzit fragment shader.
Kazdopadne oba zpusoby mi pripadaj jako kanon na vrabce.Mozna je nejaka integrovana funkce v opengl, ale zatim sem se s zadnou takovou nesetkal.
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br]
-----------------------------------------------------------[br]
Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br]
http://dannyk.aspone.cz[br]
-----------------------------------------------------------[br]
Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 90 hostů
Podobná vlákna
C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci
VC a OpenGL — založil Alan
OpenGL 1.4 — založil koudis;
Moderátoři diskuze