Inverze OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Inverze OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.comInverze OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

LJ10240
Stálý člen
3. 5. 2009   #1
-
0
-

Ahoj vsichni, potrebuji prosim pomoct se zamenou barev obrazovky v OpenGL.
Neco ve stylu:
Zmen(0,0,0,255,255,255) //pokud by mel monitor zobrazit cernou (0,0,0), zobrazi bilou (255,255,255)

Hledal jsem na googlu, ale nenasel jsem nic...

Nevi nekdo, jak to udelat? Predem diky za odpovedi!

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.132.191.–
survik1
~ Moderátor
0
Posthunter
3. 5. 2009   #2
-
0
-



int r, g, b;

r = 255 - r;
g = 255 - g;
b = 255 - b;

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.233.–
Život je jen hra, která se nedá vyhrát.
LJ10240
Stálý člen
3. 5. 2009   #3
-
0
-

tohle je jasny, mne jde jen o to, udelat program na inverzi obrazovky (bez preblikavani)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.132.191.–
dannyk0
Věrný člen
3. 5. 2009   #4
-
0
-

Double buffer by mohl pomoct.Vykreslit do bufferu co je potreba, pak ho projit pomoci ogl funkce na ziskani pixelu (momentalne si nevzpomenu, ktera to je = google) si kontrolovat pixely a menit je podle potreby a nakonec zavolat SwapBuffers.

Druha a podle me lepsi moznost je pouzit fragment shader.

Kazdopadne oba zpusoby mi pripadaj jako kanon na vrabce.Mozna je nejaka integrovana funkce v opengl, ale zatim sem se s zadnou takovou nesetkal.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
3. 5. 2009   #5
-
0
-

http://nehe.ceske-hry.cz/tut_obsah.php prvni lekce tam je to vsechno popsano

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 36 hostů

Podobná vlákna

C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci

VC a OpenGL — založil Alan

OpenGL 1.4 — založil koudis;

OpenGL — založil Wizard

OpenGL? — založil Lordest

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý