C# a WPF – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C# a WPF – .NET – Fórum – Programujte.comC# a WPF – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Tomas
~ Anonymní uživatel
560 příspěvků
3. 5. 2009   #1
-
0
-

Dobry den. Chcem sa spytat ci je WPF vhodny na jednoduche 2D hry?

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.181.128.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
3. 5. 2009   #2
-
0
-

Na skutečně jednoduché hry ano (piškvorky, hledání min a podobné hry jsou v pohodě), na cokoliv složitějšího, kde se něco hýbe, bych spíš vzal XNA. Výhod je několik - je to dělané na hry a tutoriálu najdeš opravdu kvanta, zatímco pro 2D hry ve WPF skoro nic.

Jen pro zajímavost, nedávno jsem zaslechl zvěsti o možnosti vytvoření WPF UI v XNA hrách, to by byla božská kombinace :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
3. 5. 2009   #3
-
0
-

To Chrasty : Tak na piskorky je vhodne hoci co! Na XNA nemozem nic najst v CZ/Sk jazyku.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.181.128.–
Quiark0
Věrný člen
3. 5. 2009   #4
-
0
-

Chrasty: A je WPF dostatečně HW akcelerovaný, aby tam 2D hry běžely hezky (představ si třeba typickou webovou flashovou hru). To se vlastně pak dotýká i Silverlightu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.86.140.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
3. 5. 2009   #5
-
0
-

To Quiark : Taky pravda... ok, takže klidně i složitější hry:) Ale i tak, kdybych měl na výběr (což na desktopu máš), pořád bych si vybral XNA - krásná práce s vektory, texturami a "herní" grafikou obecně.

To Anonymní uživatel : O XNA najdeš pár článků i tady, mohou posloužit jako odrazový můstek http://programujte.com/index.php?rubrika=26&sekce=139&kategorie=365

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
5. 5. 2009   #6
-
0
-

To Chrasty : Este by som sa chcel spytat ako zapnem v WPF doublebuffering, lebo ked posuvam obrazok tak mi preblikava podobne ako vo WinForms.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.181.128.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
5. 5. 2009   #7
-
0
-

Při svých hrátkách s WPF jsem to nikdy nepotřeboval, ale zkusil jsem se podívat i na Google a ten to potvrzuje - Double Buffering je zapnutý ve WPF už defaultně a ani není možné ho deaktivovat. Je to díky tomu, že tahle technologie běží nad DirectX. Žádné řešení se mi najít nepovedlo...

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 7 hostů

Podobná vlákna

WPF — založil Tazatel

WPF — založil Genom

Dock ve WPF? — založil Anonymní uživatel

WPF UserControl — založil David Roško

WPF zdrojákoviště — založil Montezo

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý