3ds – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

3ds – C / C++ – Fórum – Programujte.com3ds – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Datlik0
Návštěvník
11. 5. 2009   #1
-
0
-

prosim vás nwm jestli to patří sem ale nenašel jsem jinou sekci.
Mám problém mam model ve formatu 3ds muzu ho dat i do .ase ale to je ted jedno potreboval bych loader pres c++ opengl.
neví někdo o nějakém sataci tutorial

Jo a este prosim kdyby tam nebylo jako toceni se scenou ale cisty nahrani modelu a vykresleni

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
dannyk0
Věrný člen
11. 5. 2009   #2
-
0
-

Primo svuj nemam, ale zkus zadat do google "c++ 3ds loader" a projet vysledky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
11. 5. 2009   #3
-
0
-

no dik ale moc nepomohlo tam jsou prave ze se hejba s celou scenou coz ja nechci bych potreboval jen cisty nahrani a zobrazeni a kdyz uz to je tak to nejde zokmpilovat pise to samy chyby ani na builderu mi to nejde:(

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Datlik0
Návštěvník
11. 5. 2009   #4
-
0
-

a nema nekdo plz loader .ase ? kdyby byl popis nezlobil bych se plz kdyztak napiste na iq 411510738

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
dannyk0
Věrný člen
11. 5. 2009   #5
-
0
-

Jak jako toceni scenou? V tech loaderech se akorat nactou vertex apod. data, ke kterym pak muzes pristupovat.Ony zadnou rotaci sceny neovlivnuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
11. 5. 2009   #6
-
0
-

ja vim ale ja to myslel...no to neres nevis o necem?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
dannyk0
Věrný člen
11. 5. 2009   #7
-
0
-

Bohuzel ee,ja si psal vlastni format nebo pouzil obj.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
12. 5. 2009   #8
-
0
-

jak si muzes napsat vlastni format?jako to si vytvoris soubor dam priklad model.abc a v nem bude treba

NUMPOLLIES 36


// Floor 1

-3.0 0.0 -3.0 0.0 6.0

-3.0 0.0 3.0 0.0 0.0

3.0 0.0 3.0 6.0 0.0

-3.0 0.0 -3.0 0.0 6.0

3.0 0.0 -3.0 6.0 6.0

3.0 0.0 3.0 6.0 0.0

// Ceiling 1

-3.0 1.0 -3.0 0.0 6.0

-3.0 1.0 3.0 0.0 0.0

3.0 1.0 3.0 6.0 0.0

-3.0 1.0 -3.0 0.0 6.0

3.0 1.0 -3.0 6.0 6.0

3.0 1.0 3.0 6.0 0.0


coz je
x1 y1 z1 u1 v1


x2 y2 z2 u2 v2

x3 y3 z3 u3 v3

j to jen priklad samozrejme chybely by textury a tak

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
dannyk0
Věrný člen
12. 5. 2009   #9
-
0
-

No treba, ja si sice delal binarni format, ale v textovem by to tak mohlo byt.Treba(priblizne je to v obj):



v 1.0 1.0 1.0
v 2.0 2.0 2.0
v 3.0 3.0 3.0

f 1// 2// 3//


Tohle je treba nadefinovy trojuhelnik, kde v znaci vertex s 3 souradnicema a f znaci indexy vertexu pro dany trojuhelnik.Lomitek si nevsimej, tam muzou byt dalsi hodnoty indexy normal a texturovacich koordinatu.

Binarni format je podobny,ale neukladas text,ale primo hodnoty v bytech.Takze treba misto


f 1 2 3

budes mit v souboru


00 00 00 01 00 00 00 02 00 00 00 03


Samozrejme musis vedet pocty tech vertexu apod, abys vedel, jak daleko mas cist, aby sis neprecetl jina data.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
12. 5. 2009   #10
-
0
-

jo chapu diky

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Wizard0
Stálý člen
12. 5. 2009   #11
-
0
-

No urcite by si mal pozriet cesky preklad NeHe tutorialov. Stavim sa, ze tam najdes nieco aj o nahravani modelov :).
Link: http://nehe.ceske-hry.cz/

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.216.182.–
Datlik0
Návštěvník
12. 5. 2009   #12
-
0
-

jn nasel ale nefungovalo mi to a clanek je v delphi takze se nevyznam a je tam jeden 31 na ten se jeste kouknu dik

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Wizard0
Stálý člen
12. 5. 2009   #13
-
0
-

No a jasne, uz by som zabudol. Na tuto pracu mozes pouzit nejaku opensource kniznicu. Schvalne kolko vysledkov ti to vyhodi, ked zadas do vyhladavaca na sourceforge.net slova "3ds c++ loader". :) Ja len upovedomym na jeden, ktory mi hned udrel do oci: http://sourceforge.net/projects/c3ds/ ale vyber je vacsii, urcite najdes nieco napisane iba v cistom 'C' alebo v inom jazyku.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.216.182.–
Datlik0
Návštěvník
12. 5. 2009   #14
-
0
-

ok dik asi spis skusim vytvorit vlastni format akorat pak domyslet upravu pres 3ds max ale to tak nak tusim ale nwm presne jak vytvorit ale to je ted jedno mam este dotaz da se nejak otevrit .3ds napr .ase se da otevrit i v textovim dokumentu da se v necem takovy i 3ds?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Wizard0
Stálý člen
12. 5. 2009   #15
-
0
-

To Datlik : No v textovom editore otvoris vsetko :). Vsetky subory su v podstate iba byte-i. Ako presne myslis ze sa da otvorit v textovom editore? Ked myslis ze ti to ukaze citatelny text, tak to je preto lebo nepouziva binarny zapis. Nechcem kecat, ale tipoval by som, ze 3ds subory budu binarne, takze ich v textaku asi tazko upravis :).

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.216.182.–
Datlik0
Návštěvník
12. 5. 2009   #16
-
0
-

jo to sem si taky myslel a prave proto bych se chtel zeptat hlavne jestli neni nekde prekladac do normal textu nechce se mi to prekladat a ani nwm v cem otevrit aby se to dalo vubec prelozit protoze textak vypise znaky

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
dannyk0
Věrný člen
13. 5. 2009   #17
-
0
-

Tak o zadnem prekladaci vazne nevim. Ja bych vzal maxko a exportnul to do nejakeho ascii formatu (obj, ase).

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
13. 5. 2009   #18
-
0
-

jn vim vezmu to ase akorat nevis co presne v tom co znamena abych vedel co precist abych vedel jak si to muzu zmenit protoze binarni mic moc nejdou

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
dannyk0
Věrný člen
13. 5. 2009   #19
-
0
-

Tohle by mohlo trochu pomoct:



http://www.solosnake.com/main/ase.htm

Kdyztak google a neco jako "ase format description" apod.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Datlik0
Návštěvník
13. 5. 2009   #20
-
0
-

o to mi de neumim tolik anglicky ale snad to prelouskam diky

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.13.98.–
Burák
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
17. 6. 2012   #21
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 88.83.187.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 4 hosté

Podobná vlákna

Vytvoření 3ds — založil Vojta

Import .3ds to C++ — založil lukas.balaz

Načítání 3ds — založil Beb_42

Kniha o 3ds Max — založil Zzzajda

3DS max renderování — založil Patoš

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý