Rozvod internetu přes switch – Sítě – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Rozvod internetu přes switch – Sítě – Fórum – Programujte.comRozvod internetu přes switch – Sítě – Fórum – Programujte.com

 

mik20
Stálý člen
28. 5. 2009   #1
-
0
-

Mám problém s netem. Potřebuju rozvést Wi-Fi internet, kterej je do switche vedenej síťovym kabelem pomocí switche do dvou počítačů tak, aby mohli bejt oba počítače najednou na internetu a zároveň, aby druhýmu fungoval internet, když je první vypnutej.

Doma jsem tohle řešení měl, ale tam mi stačilo pouze zadat automatický získávání adres na obouch PC a vše fungovalo bez problémů. Ale to bohužel zde nefunguje. Nevim jak mám zadat IP adresy. Když zadám stejný na obou, tak je jasný, že to nefunguje (a ani fungovat nemůže) a když zadám jiný, tak to funguje jenom na tom, kterej má IP adresu, jakou přidělil poskytovatel.

Co se týká sítí, tak jsem téměř naprostej amatér, takže bych byl vděčnej za radu, jako pro absolutní lamu. Děkuju moc.

PS: Čet jsem o tomhle problému něco s nějakym Acces Pointem, ale jak ho vytvořit, to nemám ponětí.

Děkuju za rady.

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.80.64.–
Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist. (Albert Einstein)
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
28. 5. 2009   #2
-
0
-

pohledej ve wifi mod "wisp" pripadne zapnout NAT a DHCP server

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
mik20
Stálý člen
29. 5. 2009   #3
-
0
-

Mockrát děkuju. To řešení přes NAT by nejspíš fungovalo, ale mám druhej problém. Jak to zprovoznit? Prej je to implementovaný v samotnejch Windows, ale bohužel nemůžu najít a strejda google taky nepomoch.

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.80.64.–
Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist. (Albert Einstein)
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 5. 2009   #4
-
0
-