Hledám HTML/CSS kodéra... – HTML / XHTML – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Hledám HTML/CSS kodéra... – HTML / XHTML – Fórum – Programujte.comHledám HTML/CSS kodéra... – HTML / XHTML – Fórum – Programujte.com

 

totcmd0
Duch
11. 6. 2009   #1
-
0
-

Jsem občasný amatérský překladatel SW. Před cca dvěma lety jsme se s kolegou namočili do překladu rozhraní jednoho "nejmenovaného" programu a jeho nápovědy. U tohoto programu i nápovědy aktuálně probíhá rozsáhlá aktualizace, tak aktualizujeme i jeho "českou verzi".

S původním HTML kódem mi pomáhal Petroff http://programujte.com/?akce=karta&ctenar=Petroff, za což mu patří mé velké díky. Bohužel nemá aktuálně vůbec čas.

HTML i CSS relativně umím. Běžný HTML kód bez <div id=...> píšu z ruky. Bohužel, jak se do kódu připlete zmíněný div začíná u mě jít již do tuhého. S CSS jsem na tom velmi podobně - jednoduchou editaci zvládám, ale nic víc.

O co jde?
V původním HTML máme použit JavaScript (ten neovládám vůbec), který měl v HTML na starosti fixní hlavičku s navigací, hlavním nadpisem a tlačítky: Index, Zpět a Vpřed (tlačítka slouží k procházení nápovědy po tématech). (U HTML kompilovaného do *.CHM, který zobrazuje IE to jinak nešlo.) Když jsem původní kód upravil pro WWW verzi, použitý JavaScript začal tropit neplechu v prohlížečích typu Firefox, Opera,...

Protože dnes již všechny nejnovější prohlížeče podporují "position: fixed;" chci překopat základní layout nápovědy tak, aby tam již žádný JavaScript nebyl.
Navíc chci udělat jen jednu verzi nápovědy, která bude mít dva CSS soubory. Jedno CSSko pro kompilovanou verzi (CHM) a druhé pro WWW verzi.
Je to pro mě relativně dost důležité, protože nápověda má lehce přes 200 (html) souborů a editovat je všechny dvakrát (jednou pro web a jednou pro kompilaci do CHM) je dost náročný způsob aktualizace :-(.