Označení více fotek stejným textem – Photoshop – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Označení více fotek stejným textem – Photoshop – Fórum – Programujte.comOznačení více fotek stejným textem – Photoshop – Fórum – Programujte.com

 

fiacre
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
3. 7. 2009   #1
-
0
-

Chtěl bych si pomocí Photoshopu označit své fotky tak, že dole v rohu bude napsáno "photo by ..." - se styly písma atd jsem si pohrál, takže i když jsem začátečník v tomhle programu, tak to jsem zvládnul ;) ale mám fotek víc, tak jsem se chtěl zeptat, jak by to šlo udělat hromadně pro více fotek?

Hledal jsem všude kde se dalo, ale hlavní problém je ten, že nevím, jak to přesně pojmenovat, takže jestli je to nějaké lehké, tak se omlouvám za zbytečný dotaz.

Předem díky za odpovědi.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.10.–
Kobi
~ Moderátor
+1
Věrný člen
Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.25.–
Fiacre
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
3. 7. 2009   #3
-
0
-

To Kobi : Pokud jsem to pochopil dobre, tak se jedna o "nahrani kroku" jak jdou za sebou a da se to pouzit prakticky pro vsechno. Myslel jsem, ze ale existuje neco presne pro tohle, kde by sla treba zkopirovat vrstva.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.10.–
Fiacre
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
3. 7. 2009   #4
-
0
-

To Kobi : Ze zacatku se mi to zdalo nejak moc slozity, ale bylo to tim, ze ten navod byl skvele podrobnej, takze diky za link a problem je vyresen :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.10.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.