Zdravím,
do staršího (slabšího) pc potřebuji pořídit dvd mechaniku. V pc je jen cd mechanika, jenže kvuli instalaci os potřebuji dvd mechaniku.
Jak si mám vybrat tu správnou? Co potřebuji vědět a na co mám hledět? Jak mám potřebné parametry zjistit?
Jsem v hw totální amatér, takže nevím jak a podle čeho vybrat.
Prosím o radu.
Zkoušel jsem něco hledat na googlu, ale buď špatně, nebo se tim nikde nikdo nezabívá, protože to je asi věc, kterou každý zná...
Nepotřebuji žádnou drahou, chci jen nějakou uplně co nejlevnější... ale nevím co musím před koupí znát?
PLS o radu. Díky.
Fórum › Hardware
Dvd mechanika
Nenašel jsi žádné info, protože tohle nikdo neřeší. DVD mechanika ti dnes přechroustá téměř cokoliv, určitě není nic moc potřeba co řešit...
http://www.alza.cz/samsung-sh-s223b-sata-d122379.htm nejprodávanější DVD+/-RW na Alze za pět set, a ještě ti zbyde na hlt piva
jedine co sa tak rozlisuje ci je PATA alebo SATA... do starsieho kompu predpokladam PATA (ma siroke "vela" zilove kable a siroky konektor..), SATA ma uzky kablik a o dost mensi konektor...
jj mrkni do skrine akym kablom je pripojena terajsia mechanika...
http://www.ithinkibrokeit.co.uk/articles/sata-101/images/comparison.gif
na lavo je PATA a na pravo SATA...
jo tak pokuď si dobře pamatuji, tak je to ten vpravo, ale pro jistotu ještě mrknu...
A to je vše co potřebuji vědět u nechaniky? Jen jestli je to pata nebo sata? Nic teda víc?
Podle toho už teda stači v alfě vybrat nějakou mechaniku?
díky
Přesně, stačí vybrat jen podle toho konektoru. Tahle technologie už je prostě na vrcholu vývoje, v DVD vypalovačkách se už snad ani nedá sáhnout vedle.
jj vyber akukolvek aspon trosku znamejsiu firmu, je to v podstate jedno... neurobis chybu ani pri kupe najlacnejsej v alfe...
To Miro1701 : Což je to samé jako ATA. Akorát do doby než se objevila SATA sběrnice, tak stačilo označení ATA, pak se začalo používat i PATA.
z_moravec napsal: