aky je rozdiel medzi tymito operatormi??
napr.: ak mam vlastny Vector2{ float X, T } a pouzivam viac veci( nejaky Graphics Engine a Physics Engine ), a chcem nadefinovat konvierziu, tak je lepsie pouzit implicit ci explicit, podla mna implicit lebo uz nemusim stale pisat napr. (PE.Vector2)Position. Aky je vas nazor??
Fórum › .NET
Implicit vs Explicit Operator
Zdravím,
obecně vzato ti na takovou otázku nedokážu odpovědět, ale dá se říct, že pokud seš si jistej, že "Position" (i když netuším, co to je) půjde vždy bez problémů převést na typ Vector2 (class nebo struct?), tak můžeš použít implicitní konverzi (proběhne automaticky), ale pokud se může stát, že to nepůjde a nebo, že by mohlo dojít ke ztrátě nějakých informací, bude lepší explicitní konverze. Tedy za předpokladu, že je vůbec potřeba konverzi definovat.
btw: zkus místo omáčky kolem napsat víc podstatných informací
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 14 hostů
Podobná vlákna
Explicit Conversion... — založil Miromancer
Operator - — založil yaqwsx
Operátor -> — založil Adam
Operátor << — založil RePRO
Operator<< — založil Gadael
Moderátoři diskuze