Nadpis vypovídá za vše, je dnešní internetové moře, jen pro velké ryby?, nebo mají šanci i malé projekty, aneb jak se prosadit a získat stálici. Ano, především tím, mít co nabídnout, kvalitně, a co nejširší skupině lidí. Spíš by mě zajímalo, jak se zapsat, aniž by se museli kupovat za véééliké peníze malé reklamní plochy, na navštěvovaných stránkách, se stejným zaměřením samozřejmě.
Fórum › Offtopic
Je dnešní internetové moře, jen pro velké ryby?, nebo mají šanci i malé projekty.
Vývoj tohoto portálu tenkrát ještě s pohledem nahoru na Root či Živě probíhal tak, že Curo zkrátka psal kurz C++ stylem pro blbé, radil jim a pomáhal. Přidal se Sunmay a byl tu doposud největší kurz o VB. No a jak článků přibívalo a jejich kvalita rostla, přibývalo čtenářů a pak i redaktorů. Změnil se design a šlo to ruku v ruce nahoru. Výslednou podobu vidíš dnes ;) A že tenkrát bylo proti komu stát. (to ještě fungoval i Builder, ne?) A že by tu proběhla nějaká rozsáhlá propagační akce, to si nemyslím ;) Ne tenkrát, pak už něco přišlo ;)
Abych to shrnul. Musíš zaujmout kvalitou. Ať se chceš pouštět do čehokoliv, musí to být kvalitní. Nemusíš mít design A+, záleží opravdu jen na kvalitě materiálu. A nenechat se odradit počátečním nezájmem, lidé tě musí najít. A to chvíli trvá.
Jak píše survik1, nikdy jsme nedělali žádné drahé reklamní kampaně a ani dnes žádné neděláme. Zaplatili jsme si myslím 2 reklamy a to jen "z hecu" abychom si mysleli, že budeme vidět :).
Z počátku, máš-li nějakou základnu již, se domlouváš na mediálních podporách různých akcích, na konci tě už budou žádat všichni ostatní.
Pokud od začátku máš cíl konkurenci porazit, asi to není nejlepší cesta, já osobně jsem si tehdy s majitelem Builder.cz psal a ptal jsem se ho na zkušenosti...
Je dobré jít cestou originálního obsahu. O kvalitě některých článků jsme dříve mohli polemizovat, byly zde články jak kvalitní, tak nekvalitní, ale i přesto se nám podařilo prorazit a to jsme neměli ani žádná zvučná jména v redakci.
Prostě... dělali jsme, co nás bavilo a v tom je většina z nás dobrá :).
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
treba najst dieru v slovensko-ceskom internetovom mori (skor zatoke), vyplnit ju, makat, skor kvalitou ako kvantitou a ziadnu reklamu nebude treba (aj ked si mozno na navstevnikov pockas), na uspech....a ze tych dier je ... ako v ementale... :)
OT: neviem ci si to vsimli vsetci... reklamne kampane maju vacsinou vzdy len "shitne" narychlo strieskane zlepene projekty, ktore sice nepostradaju navstevnikov, ale chyba tam kvalita obsahu, casto su derave, smrdia uchylakmi :smile6: ..... a ked clovek najde alternativu v podobe inej stranky, casto je kvalitnejsia, prepracovanejsia a ma kvalitnu zakladnu uzivatelov, ako napr. prg.com..
podla mna aj male rybky sa mozu uzivit, len musia "viac" makat...
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Hledáme PHP vývojáře pro velké projekty — založil meine-liebe
Vim .. velke pismeno za male — založil koudis
[NETTE]Problém 2 databáze velké/malé písmeno — založil jAkErCZ
PHP pre velke projekty, alebo ako na PHP profesionalne ? — založil greppi
PHP pre velke projekty, alebo ako na PHP profesionalne ? #2 — založil Smokie
Moderátoři diskuze