Pomoc, uz mam toho dost – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Pomoc, uz mam toho dost – C / C++ – Fórum – Programujte.comPomoc, uz mam toho dost – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Miro17010
Stálý člen
25. 8. 2009   #1
-
0
-

Kto mi pomoze najst chybu, uz mam toho dost :(:

float TD = ogeGetTimeDelta();

ogeColor4f ColorAdd = ( ParticleEndColor - ParticleStartColor ) * TD;

int CurrentLastParticle = 0;
for( int i = 0; i < Particles_Count; i++)
{
Particles[i].Life -= TD;

if( Particles[i].Life > 0 )
{
Particles[CurrentLastParticle] = Particles[i];
CurrentLastParticle++;

Particles[CurrentLastParticle].Color += ColorAdd * Particles[CurrentLastParticle].ColorChangeMultiplier;
}
}

std::cout << TimeElapsed << std::endl;

// Calculate particle creation number
TimeElapsed += TD;

std::cout << TimeElapsed << std::endl;
float PCT = 1.0f / this->ParticlesPerSecond; // Particle Creation Time
int P_TO_CREATE = int(floor(TimeElapsed / PCT));
TimeElapsed -= P_TO_CREATE * PCT;

std::cout << TimeElapsed << std::endl;

std::cout << P_TO_CREATE << std::endl;

Particles_Count = CurrentLastParticle + P_TO_CREATE;
if( Particles_Count > Particles_Legth )
{
Particles_Legth = Particles_Count;
Particles = (ogeParticle2D*) realloc( Particles, Particles_Legth * sizeof( ogeParticle2D ) );
}


for( ; CurrentLastParticle < Particles_Count; CurrentLastParticle++)
{
Particles[CurrentLastParticle].Position.X = this->Position.X + rand()%int(this->Size.X);
Particles[CurrentLastParticle].Position.Y = this->Position.Y + rand()%int(this->Size.Y);
Particles[CurrentLastParticle].Color = ParticleStartColor;
Particles[CurrentLastParticle].Life = ParticleTime;
Particles[CurrentLastParticle].ColorChangeMultiplier = 1 / ParticleTime;

//TimeElapsed -= PCT;
}
vopred dakujem aspon za snahu

EDIT: Hodi mi to chybu az po chvili

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Reklama
Reklama
KIIV+42
God of flame
25. 8. 2009   #2
-
0
-

zkousel si uz debuger?

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Miro17010
Stálý člen
25. 8. 2009   #3
-
0
-

no hej, ale aj tak mi to hodilo chybu

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
KIIV+42
God of flame
25. 8. 2009   #4
-
0
-

To Miro1701 : debuger je obvykle spis na zjisteni kde to vyhodi chybu.. to ze tam nejaka je, je vcelku jistota

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Miro17010
Stálý člen
25. 8. 2009   #5
-
0
-

uz netreba:

to v riadku 12 by malo byt az za riadkom 14

:D stava sa

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
25. 8. 2009   #6
-
0
-

KIIV napsal:
To Miro1701 : debuger je obvykle spis na zjisteni kde to vyhodi chybu.. to ze tam nejaka je, je vcelku jistota

ale ja nemam rad chyby, cize u mna je istota chyb len v case vytvarania, aspon dufam :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
KIIV+42
God of flame
25. 8. 2009   #7
-
0
-

ja taky nemam rad chyby.. spouste se vyhnu, a pokud clovek nedela neco uplne trivialniho, vzdy je tam o jednu chybu vic nez mysli

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Miro17010
Stálý člen
25. 8. 2009   #8
-
0
-

ne hej, de mam teraz chybu prerobil som draw z immediate mode na (vertex||color)pointer:

glEnableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);

glEnableClientState(GL_COLOR_ARRAY);

glVertexPointer(2, GL_FLOAT, sizeof( ogeParticle2D ) - ( sizeof( GL_FLOAT ) * 2), &this->Particles[0].Position.X );
glColorPointer(4, GL_FLOAT, sizeof( ogeParticle2D ) - ( sizeof( GL_FLOAT ) * 4), &this->Particles[0].Color.R );

glDrawArrays( GL_POINTS, 0, Particles_Count );

glDisableClientState(GL_COLOR_ARRAY);
glDisableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
a pocase zacne blbnut, cize sa mi dava stale koncova farba, a pozicie lietaju ( ale len na moznych miestach)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
26. 8. 2009   #9
-
0
-

dalsi problem, ktory neviem vyriesit:
po buildnuti, po linkovani kniznice mi vypise:

Cannot export DevIL_NULL_THUNK_DATA: symbol not found

collect2: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minutes, 3 seconds)
0 errors, 0 warnings

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 69 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý