Void * alebo delegate z c# – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Void * alebo delegate z c# – C / C++ – Fórum – Programujte.comVoid * alebo delegate z c# – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Miro17010
Stálý člen
28. 8. 2009   #1
-
0
-

tak podla nazvu asi viete co myslim.

Chcem to vyuzit u funkcii napr.:

CreateParticles( int count, void * GetPosition, void * GetInitialSpeed = this->GetDefaultInitPartSpeed );
je to mozné??

EDIT: a je vobec mozne vyuzit defaultne hodnoty u metodach, a este mam prototyp tej funkcie dobre??
nemal by byt: const int & count, alebo const void * ?? neviem, dufam ze mi odpoviete xD

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
28. 8. 2009   #2
-
0
-

trochu som sa zmylil, konkretne chcem aby mi to vratilo: Vector2f { public: GLfloat X, Y; }

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
28. 8. 2009   #3
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
tmi0
Věrný člen
28. 8. 2009   #4
-
0
-

no, pomoc mozna bude potreba v tom ze defaultni parametr musi byt pokud se nemylim staticky, tedy jeho adresa musi byt znama v dobe prekladu. to splnuje napriklad globalni promenna (member nejake globalni tridy...), volani obycejne funkce atd.; ale urcite ne member libovolne tridy (a tedy i klicove slovo this)... o cemz se v tebou ukazanem linku myslim nepise :).

a na co tam potrebujes void *? ten se nejcasteji pouziva pro funkce ktere maji byt schopne vzit parametr jakehokoli typu (treba qsort), ale to se v C++ vetsinou resi sablonama. a predpokladam ze GetInitialSpeed bude promenna pro rychlost takze asi nejaky ciselny typ. Nebo to snad ma byt funkce pro ziskavani rychlosti? V tom pripade se to zapisuje trochu jinak (ale to si najdes v onom linku...)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.226.226.–
ksp.mff.cuni.cz -- doporučuje 5 z 0 přetečených bufferů!
Miro17010
Stálý člen
28. 8. 2009   #5
-
0
-

totiz budem mat ParticlesPack( ktory sa stara o update castic ) a ParticlesCreator( moze ich byt aj sto, ale ten sa stara o vytvaranie - cize zavola tomu packu CreateParticles a tiez mu nejako povie pozicie( napr. obdlznikovy( nahodna pozicia v obdlzniku), kruhovy creator( ten zasa da pozicie na kruhu, ale uz bude mat prepocitane sin a cos, pre jednotlive uhly( zalezi od uzivatelom nastavenej kvality ),.. )

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
28. 8. 2009   #6
-
0
-

ale, nebolo by rychlostne lepsie dat tam funkciu SetParticlesPosition( Vector2D & Position )??

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 24 hostů

Podobná vlákna

Delegate — založil RePRO

Event Delegate - vysvetlenie — založil yterbium

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý