Ahoj,
programuji síťovou hru v javě a nějak nemůžu pokročit dál.
Mám 3 public třídy, pojmenované například takhle:
- MAIN (hlavní obslužná třída, zde jsou instance tříd GRAPHICS a NETWORK a jejich "propojení")
- GRAPHICS (obsluha grafiky)
- NETWORK (obsluha sítě)
Struktura by se jednoduše dala vyjádřit zhruba takhle:
[MAIN [GRAPHICS [WINDOW]] [NETWORK]]
Ve stejném souboru jako je GRAPHICS mám děděním z JPanelu vytvořenou třídu WINDOW. V této třídě je mouse listener, který, když uživatel klikne někam do pole něco vykreslí a teď bych rád, aby zároveň bylo něco odesláno po síti. Nejlepší by asi bylo, dát nějak vědět třídě MAIN, že je třeba něco odeslat (souřadnice např.) a taky to v ní s pomocí instance třídy NETWORK zařídit.
Jak to ale provést? Nějakým action listenerem? Konkrétně prosím...? Stačilo by nějak pořádně nakopnout.
Díky.
Fórum › Java
Komunikace mezi třídami
Observer[1], Signály a sloty[2].
[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Observer_pattern
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Signals_and_slots
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 8 hostů
Podobná vlákna
Qt - komunikace mezi třídami — založil jaspys
Signály mezi třídami pyqt — založil František
Předání hodnot mezi třídami — založil roman.jaros
Předávání parametrů mezi třídami — založil Jonasberg
Komunikace mezi pc — založil delete
Moderátoři diskuze