C++ vs C# – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C++ vs C# – C / C++ – Fórum – Programujte.comC++ vs C# – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

A-dy0
Návštěvník
11. 9. 2009   #1
-
0
-

Caute ... prosim aky je rozdiel medzi tymito dvoma jazykmi . Viem ze v C# neni knihovna a C++ je o dost rychlejsi ako C# . Ale su tam este niake vacsie rozdieli ? :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.45.–
bukaj_0010
Věrný člen
11. 9. 2009   #2
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.128.–
Jak se správně ptát? -> http://www.hash.cz/inferno/otazky.html[br][br] Po programování je člověk hladovej.
Miro17010
Stálý člen
14. 9. 2009   #3
-
0
-

ja som presiel z c# na cpp, a zatial mi tu nic nechyba

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
A-dy0
Návštěvník
17. 9. 2009   #4
-
0
-

A este prosim vas nepozna niekto niaku stranku na zdrojove kody v C++ . Staci ked tam bude tak zo 5 hier take obycajne ako sachy alebo had . Prosim kto viem nech napise .

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.145.–
pc_manik0
Stálý člen
17. 9. 2009   #5
-
0
-

Ja také dělal dlouhou dobu v C# a stále budu pokračovat a jinak si občas něco zkusím i v C++ a nic mi tam nechybí.

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.179.68.–
mephi0
Expert
20. 9. 2009   #6
-
0
-

A-dy napsal:
Caute ... prosim aky je rozdiel medzi tymito dvoma jazykmi . Viem ze v C# neni knihovna a C++ je o dost rychlejsi ako C# . Ale su tam este niake vacsie rozdieli ? :-)



Rozdiel je asi taký: začneš s C++ tak skončiš pri pointeroch. 90% ľudí čo poznám skončilo niekde v tejto oblasti (a oop). Pri C# po nejakom čase robiš okná (o ktorých sa ti v C++ ani nesnivalo) takže ťa to drží.

Netuším prečo tu každý pletie rýchlosť. Pri dnešných počítačoch to nepostrehneš, iba ak to zle naprogramuješ. Nato aby si využil plný potenciál C++ ako low-level musíš písať veľmi pokročilú vec. Sám neviem kde by ten nárast výkonu bol "O dosť" lepší ;)

Chceš robiť hry ? vrhni sa na C# a s trpezlivosťou.

Miro1701 napsal:
ja som presiel z c# na cpp, a zatial mi tu nic nechyba


to sa dá ? :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.32.90.–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
A-dy0
Návštěvník
20. 9. 2009   #7
-
0
-

No ok diky tak to asi vyskusam s tym C# . A prosim ta niaku stranku na zdrojove kody v C# nevies ? Ja som niake nasiel ale to tam boli len blbosti .

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.127.194.–
Miro17010
Stálý člen
20. 9. 2009   #8
-
0
-

Miro1701 napsal:
ja som presiel z c# na cpp, a zatial mi tu nic nechyba


to sa dá ? :)

Ale asi zasa prejdem na c#, kus lahsie sa pise kod, lenze by som kazdemu odporucal si vyskusat c++

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.159.104.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
A-dy0
Návštěvník
21. 9. 2009   #9
-
0
-

Docital som si knihu C++ pred psedchodzich znalosti a chcel by aby ste mi poradili aka kniha je potom najlepsia ? Ale casto vidim ze C# je lepsie nez C++ tak ci je aj niaka dobra kniha o C# .

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.144.–
Miro17010
Stálý člen
23. 9. 2009   #10
-
0
-

To A-dy : msdn.com :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.159.104.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
pc_manik0
Stálý člen
27. 9. 2009   #11
-
0
-

To Miro1701 :
Jo tak twnto web si vystihl dobře,tam je to dobře popsáno. :smile1:

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.179.68.–
A-dy0
Návštěvník
10. 10. 2009   #12
-
0
-

Prosim vas mohol by mi niekto vysvetlit co funkcie v tejto hre robia ? Lebo v tej knihe to je tak napr. ze riadok 24-37 je vytvoreni tridy hlavniho okna . Ale to co sa nachadza medzi tymi riadkami 24 a 37 neni vysvetlene . Naprikald neviem co robi wndclass.hIcon . Ja by som potreboval keby mi to niekto aspon trosku vysvetli . Lebo rad by som si tu hru trosku prerobil . Ja viem ze si to predstavujem moc jednoducho ale skusim to :-)
Tu je ta hra :

//-----------------------------------------------------------------

// Space Out 4 Application
// C++ Source - SpaceOut.cpp
//-----------------------------------------------------------------

//-----------------------------------------------------------------
// Include Files
//-----------------------------------------------------------------
#include "SpaceOut.h"

//-----------------------------------------------------------------
// Game Engine Functions
//-----------------------------------------------------------------
BOOL GameInitialize(HINSTANCE hInstance)
{
// Create the game engine
_pGame = new GameEngine(hInstance, TEXT("Space Out 4"),
TEXT("Space Out 4"), IDI_SPACEOUT, IDI_SPACEOUT_SM, 600, 450);
if (_pGame == NULL)
return FALSE;

// Set the frame rate
_pGame->SetFrameRate(30);

// Store the instance handle
_hInstance = hInstance;

return TRUE;
}

void GameStart(HWND hWindow)
{
// Read the hi scores
ReadHiScores();

// Seed the random number generator
srand(GetTickCount());

// Create the offscreen device context and bitmap
_hOffscreenDC = CreateCompatibleDC(GetDC(hWindow));
_hOffscreenBitmap = CreateCompatibleBitmap(GetDC(hWindow),
_pGame->GetWidth(), _pGame->GetHeight());
SelectObject(_hOffscreenDC, _hOffscreenBitmap);

// Create and load the bitmaps
HDC hDC = GetDC(hWindow);
_pSplashBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_SPLASH, _hInstance);
_pDesertBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_DESERT, _hInstance);
_pCarBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_CAR, _hInstance);
_pSmCarBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_SMCAR, _hInstance);
_pMissileBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_MISSILE, _hInstance);
_pBlobboBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_BLOBBO, _hInstance);
_pBMissileBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_BMISSILE, _hInstance);
_pJellyBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_JELLY, _hInstance);
_pJMissileBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_JMISSILE, _hInstance);
_pTimmyBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_TIMMY, _hInstance);
_pTMissileBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_TMISSILE, _hInstance);
_pSmExplosionBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_SMEXPLOSION, _hInstance);
_pLgExplosionBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_LGEXPLOSION, _hInstance);
_pGameOverBitmap = new Bitmap(hDC, IDB_GAMEOVER, _hInstance);

// Create the starry background
_pBackground = new StarryBackground(600, 450);

// Start the game for demo mode
_bDemo = TRUE;
NewGame();
}

void GameEnd()
{
// Close the MIDI player for the background music
_pGame->CloseMIDIPlayer();

// Cleanup the offscreen device context and bitmap
DeleteObject(_hOffscreenBitmap);
DeleteDC(_hOffscreenDC);

// Cleanup the bitmaps
delete _pSplashBitmap;
delete _pDesertBitmap;
delete _pCarBitmap;
delete _pSmCarBitmap;
delete _pMissileBitmap;
delete _pBlobboBitmap;
delete _pBMissileBitmap;
delete _pJellyBitmap;
delete _pJMissileBitmap;
delete _pTimmyBitmap;
delete _pTMissileBitmap;
delete _pSmExplosionBitmap;
delete _pLgExplosionBitmap;
delete _pGameOverBitmap;

// Cleanup the background
delete _pBackground;

// Cleanup the sprites
_pGame->CleanupSprites();

// Cleanup the game engine
delete _pGame;

// Save the hi scores
WriteHiScores();
}

void GameActivate(HWND hWindow)
{
if (!_bDemo)
// Resume the background music
_pGame->PlayMIDISong(TEXT(""), FALSE);
}

void GameDeactivate(HWND hWindow)
{
if (!_bDemo)
// Pause the background music
_pGame->PauseMIDISong();
}

void GamePaint(HDC hDC)
{
// Draw the background
_pBackground->Draw(hDC);

// Draw the desert bitmap
_pDesertBitmap->Draw(hDC, 0, 371);

// Draw the sprites
_pGame->DrawSprites(hDC);

if (_bDemo)
{
// Draw the splash screen image
_pSplashBitmap->Draw(hDC, 142, 20, TRUE);

// Draw the hi scores
TCHAR szText[64];
RECT rect = { 275, 230, 325, 250};
SetBkMode(hDC, TRANSPARENT);
SetTextColor(hDC, RGB(255, 255, 255));
for (int i = 0; i < 5; i++)
{
wsprintf(szText, "%d", _iHiScores[i]);
DrawText(hDC, szText, -1, &rect, DT_SINGLELINE | DT_CENTER | DT_VCENTER);
rect.top += 20;
rect.bottom += 20;
}
}
else
{
// Draw the score
TCHAR szText[64];
RECT rect = { 460, 0, 510, 30 };
wsprintf(szText, "%d", _iScore);
SetBkMode(hDC, TRANSPARENT);
SetTextColor(hDC, RGB(255, 255, 255));
DrawText(hDC, szText, -1, &rect, DT_SINGLELINE | DT_RIGHT | DT_VCENTER);

// Draw the number of remaining lives (cars)
for (int i = 0; i < _iNumLives; i++)
_pSmCarBitmap->Draw(hDC, 520 + (_pSmCarBitmap->GetWidth() * i),
10, TRUE);

// Draw the game over message, if necessary
if (_bGameOver)
_pGameOverBitmap->Draw(hDC, 170, 100, TRUE);
}
}

void GameCycle()
{
if (!_bGameOver)
{
if (!_bDemo)
{
// Randomly add aliens
if ((rand() % _iDifficulty) == 0)
AddAlien();
}

// Update the background
_pBackground->Update();

// Update the sprites
_pGame->UpdateSprites();

// Obtain a device context for repainting the game
HWND hWindow = _pGame->GetWindow();
HDC hDC = GetDC(hWindow);

// Paint the game to the offscreen device context
GamePaint(_hOffscreenDC);

// Blit the offscreen bitmap to the game screen
BitBlt(hDC, 0, 0, _pGame->GetWidth(), _pGame->GetHeight(),
_hOffscreenDC, 0, 0, SRCCOPY);

// Cleanup
ReleaseDC(hWindow, hDC);
}
else
if (--_iGameOverDelay == 0)
{
// Stop the music and switch to demo mode
_pGame->PauseMIDISong();
_bDemo = TRUE;
NewGame();
}
}

void HandleKeys()
{
if (!_bGameOver && !_bDemo)
{
// Move the car based upon left/right key presses
POINT ptVelocity = _pCarSprite->GetVelocity();
if (GetAsyncKeyState(VK_LEFT) < 0)
{
// Move left
ptVelocity.x = max(ptVelocity.x - 1, -4);
_pCarSprite->SetVelocity(ptVelocity);
}
else if (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT) < 0)
{
// Move right
ptVelocity.x = min(ptVelocity.x + 2, 6);
_pCarSprite->SetVelocity(ptVelocity);
}

// Fire missiles based upon spacebar presses
if ((++_iFireInputDelay > 6) && GetAsyncKeyState(VK_SPACE) < 0)
{
// Create a new missile sprite
RECT rcBounds = { 0, 0, 600, 450 };
RECT rcPos = _pCarSprite->GetPosition();
Sprite* pSprite = new Sprite(_pMissileBitmap, rcBounds, BA_DIE);
pSprite->SetPosition(rcPos.left + 15, 400);
pSprite->SetVelocity(0, -7);
_pGame->AddSprite(pSprite);

// Play the missile (fire) sound
PlaySound((LPCSTR)IDW_MISSILE, _hInstance, SND_ASYNC |
SND_RESOURCE | SND_NOSTOP);

// Reset the input delay
_iFireInputDelay = 0;
}
}

// Start a new game based upon an Enter (Return) key press
if (GetAsyncKeyState(VK_RETURN) < 0)
if (_bDemo)
{
// Switch out of demo mode to start a new game
_bDemo = FALSE;
NewGame();
}
else if (_bGameOver)
{
// Start a new game
NewGame();
}
}

void MouseButtonDown(int x, int y, BOOL bLeft)
{
}

void MouseButtonUp(int x, int y, BOOL bLeft)
{
}

void MouseMove(int x, int y)
{
}

void HandleJoystick(JOYSTATE jsJoystickState)
{
}

BOOL SpriteCollision(Sprite* pSpriteHitter, Sprite* pSpriteHittee)
{
// See if a player missile and an alien have collided
Bitmap* pHitter = pSpriteHitter->GetBitmap();
Bitmap* pHittee = pSpriteHittee->GetBitmap();
if ((pHitter == _pMissileBitmap && (pHittee == _pBlobboBitmap ||
pHittee == _pJellyBitmap || pHittee == _pTimmyBitmap)) ||
(pHittee == _pMissileBitmap && (pHitter == _pBlobboBitmap ||
pHitter == _pJellyBitmap || pHitter == _pTimmyBitmap)))
{
// Play the small explosion sound
PlaySound((LPCSTR)IDW_LGEXPLODE, _hInstance, SND_ASYNC |
SND_RESOURCE);

// Kill both sprites
pSpriteHitter->Kill();
pSpriteHittee->Kill();

// Create a large explosion sprite at the alien's position
RECT rcBounds = { 0, 0, 600, 450 };
RECT rcPos;
if (pHitter == _pMissileBitmap)
rcPos = pSpriteHittee->GetPosition();
else
rcPos = pSpriteHitter->GetPosition();
Sprite* pSprite = new Sprite(_pLgExplosionBitmap, rcBounds);
pSprite->SetNumFrames(8, TRUE);
pSprite->SetPosition(rcPos.left, rcPos.top);
_pGame->AddSprite(pSprite);

// Update the score
_iScore += 25;
_iDifficulty = max(80 - (_iScore / 20), 20);
}

// See if an alien missile has collided with the car
if ((pHitter == _pCarBitmap && (pHittee == _pBMissileBitmap ||
pHittee == _pJMissileBitmap || pHittee == _pTMissileBitmap)) ||
(pHittee == _pCarBitmap && (pHitter == _pBMissileBitmap ||
pHitter == _pJMissileBitmap || pHitter == _pTMissileBitmap)))
{
// Play the large explosion sound
PlaySound((LPCSTR)IDW_LGEXPLODE, _hInstance, SND_ASYNC |
SND_RESOURCE);

// Kill the missile sprite
if (pHitter == _pCarBitmap)
pSpriteHittee->Kill();
else
pSpriteHitter->Kill();

// Create a large explosion sprite at the car's position
RECT rcBounds = { 0, 0, 600, 480 };
RECT rcPos;
if (pHitter == _pCarBitmap)
rcPos = pSpriteHitter->GetPosition();
else
rcPos = pSpriteHittee->GetPosition();
Sprite* pSprite = new Sprite(_pLgExplosionBitmap, rcBounds);
pSprite->SetNumFrames(8, TRUE);
pSprite->SetPosition(rcPos.left, rcPos.top);
_pGame->AddSprite(pSprite);

// Move the car back to the start
_pCarSprite->SetPosition(300, 405);

// See if the game is over
if (--_iNumLives == 0)
{
// Play the game over sound
PlaySound((LPCSTR)IDW_GAMEOVER, _hInstance, SND_ASYNC |
SND_RESOURCE);
_bGameOver = TRUE;
_iGameOverDelay = 150;

// Update the hi scores
UpdateHiScores();
}
}

return FALSE;
}

void SpriteDying(Sprite* pSprite)
{
// See if an alien missile sprite is dying
if (pSprite->GetBitmap() == _pBMissileBitmap ||
pSprite->GetBitmap() == _pJMissileBitmap ||
pSprite->GetBitmap() == _pTMissileBitmap)
{
// Play the small explosion sound
if (!_bDemo)
PlaySound((LPCSTR)IDW_SMEXPLODE, _hInstance, SND_ASYNC |
SND_RESOURCE | SND_NOSTOP);

// Create a small explosion sprite at the missile's position
RECT rcBounds = { 0, 0, 600, 450 };
RECT rcPos = pSprite->GetPosition();
Sprite* pSprite = new Sprite(_pSmExplosionBitmap, rcBounds);
pSprite->SetNumFrames(8, TRUE);
pSprite->SetPosition(rcPos.left, rcPos.top);
_pGame->AddSprite(pSprite);
}
}

//-----------------------------------------------------------------
// Functions
//-----------------------------------------------------------------
void NewGame()
{
// Clear the sprites
_pGame->CleanupSprites();

// Initialize the game variables
_iFireInputDelay = 0;
_iScore = 0;
_iNumLives = 3;
_iDifficulty = 80;
_bGameOver = FALSE;

if (_bDemo)
{
// Add a few aliens to the demo
for (int i = 0; i < 6; i++)
AddAlien();
}
else
{
// Create the car sprite
RECT rcBounds = { 0, 0, 600, 450 };
_pCarSprite = new Sprite(_pCarBitmap, rcBounds, BA_WRAP);
_pCarSprite->SetPosition(300, 405);
_pGame->AddSprite(_pCarSprite);

// Play the background music
_pGame->PlayMIDISong(TEXT("Music.mid"));
}
}

void AddAlien()
{
// Create a new random alien sprite
RECT rcBounds = { 0, 0, 600, 410 };
AlienSprite* pSprite;
switch(rand() % 3)
{
case 0:
// Blobbo
pSprite = new AlienSprite(_pBlobboBitmap, rcBounds, BA_BOUNCE);
pSprite->SetNumFrames(8);
pSprite->SetPosition(((rand() % 2) == 0) ? 0 : 600, rand() % 370);
pSprite->SetVelocity((rand() % 7) - 2, (rand() % 7) - 2);
break;
case 1:
// Jelly
pSprite = new AlienSprite(_pJellyBitmap, rcBounds, BA_BOUNCE);
pSprite->SetNumFrames(8);
pSprite->SetPosition(rand() % 600, rand() % 370);
pSprite->SetVelocity((rand() % 5) - 2, (rand() % 5) + 3);
break;
case 2:
// Timmy
pSprite = new AlienSprite(_pTimmyBitmap, rcBounds, BA_WRAP);
pSprite->SetNumFrames(8);
pSprite->SetPosition(rand() % 600, rand() % 370);
pSprite->SetVelocity((rand() % 7) + 3, 0);
break;
}

// Add the alien sprite
_pGame->AddSprite(pSprite);
}

void UpdateHiScores()
{
// See if the current score made the hi score list
int i;
for (i = 0; i < 5; i++)
{
if (_iScore > _iHiScores[i])
break;
}

// Insert the current score into the hi score list
if (i < 5)
{
for (int j = 4; j > i; j--)
{
_iHiScores[j] = _iHiScores[j - 1];
}
_iHiScores[i] = _iScore;
}
}

BOOL ReadHiScores()
{
// Open the hi score file (HiScores.dat)
HANDLE hFile = CreateFile(TEXT("HiScores.dat"), GENERIC_READ, 0, NULL,
OPEN_EXISTING, FILE_ATTRIBUTE_READONLY, NULL);
if (hFile == INVALID_HANDLE_VALUE)
{
// The hi score file doesn't exist, so initialize the scores to 0
for (int i = 0; i < 5; i++)
_iHiScores[i] = 0;
return FALSE;
}

// Read the scores
for (int i = 0; i < 5; i++)
{
// Read the score
char cData[6];
DWORD dwBytesRead;
if (!ReadFile(hFile, &cData, 5, &dwBytesRead, NULL))
{
// Something went wrong, so close the file handle
CloseHandle(hFile);
return FALSE;
}

// Extract each integer score from the score data
_iHiScores[i] = atoi(cData);
}

// Close the file
return CloseHandle(hFile);
}

BOOL WriteHiScores()
{
// Create the hi score file (HiScores.dat) for writing
HANDLE hFile = CreateFile(TEXT("HiScores.dat"), GENERIC_WRITE, 0, NULL,
CREATE_ALWAYS, FILE_ATTRIBUTE_NORMAL, NULL);
if (hFile == INVALID_HANDLE_VALUE)
// The hi score file couldn't be created, so bail
return FALSE;

// Write the scores
for (int i = 0; i < 5; i++)
{
// Format each score for writing
CHAR cData[6];
wsprintf(cData, "%05d", _iHiScores[i]);

// Write the score
DWORD dwBytesWritten;
if (!WriteFile(hFile, &cData, 5, &dwBytesWritten, NULL))
{
// Something went wrong, so close the file handle
CloseHandle(hFile);
return FALSE;
}
}

// Close the file
return CloseHandle(hFile);
}

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.97.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
10. 10. 2009   #13
-
0
-

google!!!!!!

krom toho ze ti to rika o co jde snad i primo v tom nazvu .. wndclass.hIcon
wnd - window class - trida okna.. to je snad jasny... pak tam mas metodu hIcon -- handle na ikonu, ktera se v okne pouzije..

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
A-dy0
Návštěvník
10. 10. 2009   #14
-
0
-

Ved to som dal len priklad . A kde prosim ta na googli ? Poznas niaku dobru stranku kde bysom sam mohol naucit programovat hry ? :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.97.–
Lordest0
Super člen
10. 10. 2009   #15
-
0
-

1) ak chces pokracovat ako takmer kazdy nabaleny vyvojar tvoriaci app iba pre win, tak sa nauc C# pripadne DirectX, samozrejme, je to jednoduchsia volba.

oh sorry, zabudol som na wine a jemu podobne, samozrejme ktore neuspeju u kazdej aplikacie, proste princip je princip.

2) ak chces pokracovat pre dobro veci nauc sa C++, k nemu nejaku dobru knihovnu a rob aplikacie pre kazdeho uzivatela pocitaca.

btw.: na hry si neposvietis este dost dlho a bez teamu by ti trval vyvoj (samozrejme ako u ktorej hry) "trocha" dlhsie.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.93.–
A-dy0
Návštěvník
10. 10. 2009   #16
-
0
-

A aka je najlepsia kniha o C++ ? Ja mam Naucte se programovat pocitacove hry za 24 hod. ale tam to je malo vysvetlene . A potom mam C++ bez predchodzich znalosti . Tam su tie zakladady do C++ a to som sa uz naucil a chcel by som v C++ a prejst na tvorbu aplikacii ale neviem ako . Potreboval by som niaku dobru knihu vedel by si mi prosim ta niak pomoct ? :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.97.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
10. 10. 2009   #17
-
0
-

nema smysl zacit programovat hry, kdyz neumis ani poradne programovat a najit si co dela urcitej prikaz...
jediny ceho dosahnes bude to, ze budes neustale zahlcovat diskuze blbostma..

nevim co dela prikaz? google -> v nem zadam nazev prikazu -> odeslat
jo nejdriv zkontrolovat jestli ten prikaz neni nadefinovanej primo ve zdrojaku :))

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Lordest0
Super člen
10. 10. 2009   #18
-
0
-

A-dy napsal:
A aka je najlepsia kniha o C++ ? Ja mam Naucte se programovat pocitacove hry za 24 hod. ale tam to je malo vysvetlene . A potom mam C++ bez predchodzich znalosti . Tam su tie zakladady do C++ a to som sa uz naucil a chcel by som v C++ a prejst na tvorbu aplikacii ale neviem ako . Potreboval by som niaku dobru knihu vedel by si mi prosim ta niak pomoct ? :-)



tak v prvom rade by som sa naucil samotne jadro jazyka resp. konzola, konzola a cista konzola. aby si pochopil o co vlastne ide, aby si pochopil presne ako pracuje RAM, kolko pamate zaberie ta a ta premenna a podobne. mozem odporucit -

1) Mistrovství v C++
2) C++ za 21 dní

obidve sa daju kupit u cpress. pekne knihy.. samozrejme tu 2) nepochop zle, za 21 dni sa C++ urcite nenaucis mozno ake take zaklady, za 21 dni sa to vola preto lebo to tam ma spisovatel pekne porozdelovane do tyzdnov a dni. kazdy tyzden tam mas nejaky test na precvicenie ci si tomu pochopil a podobne.. osobne mam C++ za 21 dni ktoru dodnes "citam", ale 1) mozem odporucit preto lebo je od fakt dobreho autora ktory spisal tuto ediciu "mistrovství v" a ludia maju s tymito knihami len dobre skusenosti ( ja mam napr. mistrovstvi v ajaxu ).

ak sa naucis poriadne toto jadro jazyka, a dobre mu pochopis vtedy pokracuj dobre vybratou grafickou knihovnou.
a potom iba logika, matika, fyzika(aspon zaklady), google a mozes vytvarat aplikacie...

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.93.–
A-dy0
Návštěvník
10. 10. 2009   #19
-
0
-

Mistrovstvi v C++ mam aj som pocul ze so ho casto ludia velmi hvalja . No tak ja si ho precitam aj ked je to okolo 1000 no nevadi :-) Ale rad by som vedel teda ked sa to naucim tak potom ako sa naucim vytvarat aplikacie ? Matematiku,fyziku viem dobre a logiku . To sa neviem posudit . Len som sa chcel opitat ked si teda precitam to mistrovstvy naucim sa skvor tie najdvolezitejsie veci a zaciatok . Ale terars ked sa budem chcet ucit hry kde sa naucim co napr. znamena NULL a ine . Viem ze niektore slova davaju logiku ako spomenulk KIIV na priklade wndclass.hIcon ale niektore nie .

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.97.–
z_moravec
~ Redaktor
+3
Posthunter
10. 10. 2009   #20
-
0
-

Pokud ani nevíš co znamená NULL, tak začni s nějakou knížkou pro začátečníky. Nejlépe nejdřív něco obecně o programování a až potom se začni učit konkrétní jazyk. Vytvořit hru není triviální záležitost, takže nečekej, že když si přečteš jednu knížku, tak hned začneš vytvářet náročné aplikace.

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.110.–
Spát lze čtyři hodiny denně, spát déle je nemístný přepych.
Thomas Alva Edison
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
10. 10. 2009   #21
-
0
-

To z_moravec : jo je to jako by chtel zacit stavet 100poschodovej mrakodrap bez znalosti fyziky, materialu, podlozi, matematiky a vubec jen tak z fleku

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
A-dy0
Návštěvník
10. 10. 2009   #22
-
0
-

Ale ja som nenapisal ze chcem robit hry ja som napisal ze by som sa chcel naucit hry a opital som sa vas kde mam zacat .

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.97.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
10. 10. 2009   #23
-
0
-

To A-dy : a vsichni ti rekli ze mas zacit od zakladu.. nejdriv textove veci, pak se pustit teprve do grafickejch

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
A-dy0
Návštěvník
10. 10. 2009   #24
-
0
-

No a ja som vas pocuvol a idem si citat mistrovstvi v C++ . Len som chcel vedet ked to docitam co mam zhanat atd.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.97.–
Lordest0
Super člen
10. 10. 2009   #25
-
0
-

A-dy napsal:
No a ja som vas pocuvol a idem si citat mistrovstvi v C++ . Len som chcel vedet ked to docitam co mam zhanat atd.



preboha taketo knihy sa necitaju ako romany..

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.93.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 58 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý