Ahoj,
snažím se v Direct3D splácat uživatelské rozhraní obsahující tradiční objekty jako je Form, TabControl, Panel, Button, Label, CheckBox, RadioButton, Edit a podobně.
Dostal jsem se ale k problému. Nedaří se mi vymyslet nějaký funkční způsob probublávání zpráv (udáslostí, nebo jak to nazvat) až k určitým objektům, které tuto událost zpracují (tzn. kliknutí myší na určité tlačítko, stisknutí klávesy v editu a podobně...) a stejně tak se mi i nedaří najít nějaký popis toho, jak tohle funguje například ve WINAPI (předpokládám, že to chce hledat jen nějaké správné klíčové slovo, ale prostě jsem nic použitelného nenašel).
Chtěl bych vás proto poprosit o radu, díky...
Fórum › Offtopic
Probublávání událostí v GUI
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 23 hostů
Podobná vlákna
Spuštění obsluhy události (bez události) — založil bear.king
Udalosti v C# — založil jirkab
C# události — založil Wabbit
Udalosti od tlačítek — založil tuliss
Moderátoři diskuze