OOP? – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

OOP? – .NET – Fórum – Programujte.comOOP? – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Miro17010
Stálý člen
13. 10. 2009   #1
-
0
-

Kedy je program OOP( objektovo orientovany program ), ma to aj nejake specifikacie, alebo aspon keby tu nekto to vedel opisat. Pytam sa aby som sa vyvaroval chybam

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.159.104.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
SeraphCZ0
Stálý člen
13. 10. 2009   #2
-
0
-

Promin nerozumim tve otazce muzes to nejak rozvest?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.98.–
dannyk0
Věrný člen
14. 10. 2009   #3
-
0
-

No ono je to docela osemetne. .NET je samoosobe objektovy, proto i blby exe je jako objekt. Ono podle me zaklad OOP je dodrzovani zapouzdreni. Mozna se ale mylim a nekdo k tomu bude mit vice co rict :/

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.97.–
Jedu v c++,c#,assembler,ASP.NET,PHP,databaze,bezpecnost softwaru[br] -----------------------------------------------------------[br] Muj blog o programovani,hudbe a vsem moznem,co najdu na netu :) [br] http://dannyk.aspone.cz[br] -----------------------------------------------------------[br] Na foru mam nejake prispevky pod nickem Master,tak jen pro upresneni :)
Miro17010
Stálý člen
14. 10. 2009   #4
-
0
-

napr. zakladna struktura aka by mala by ale napadla mi jedna vec:

interface IBehavior

{
void Move(float timedelta);
}
interface IDrawer
{
void Draw();
}
class MyObject
{
IBehiavior Behavior;
void Update_Move()
{
this.Behavior.Move( 0.16f );
}
IDrawer Drawer;
void Draw()
{
this.Drawer.Draw();
}
}
nenapada vas nahodou lepsie riesenie??

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.159.104.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
SeraphCZ0
Stálý člen
16. 10. 2009   #5
-
0
-

Myslím že takhle rozhodně ne.
správně je to :



interface IBehavior
{
void Move(float timedelta);
}
interface IDrawer
{
void Draw();
}
class MyObject : IBehavior,IDrawer
{

void Move(float timedelta)
{
//tady implementujes move
}

void Draw()
{
//tady implementujes draw
}
}


Já si myslím že Objektově píšeš když používáš to co ti OOP nabízí tedy Třídy,Objekty atd.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.98.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 3 hosté

Podobná vlákna

OOP — založil Merik

Oop, — založil .

OOP — založil Zelenáč

OOP — založil gman

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý