Zdravím, mám problém s třídou, potřebuju "nasdilet" hodnoty z jedne metody do druhe.. Tady je kód :
class Game {
private:
public:
void graphics(int screen_w, int screen_h, str name);
void inframe();
void init();
void copyent(TEntity ent1,TVec3 position);
};
void Game::graphics(int screen_w, int screen_h, str name) {
Initialize();
SetAppTitle(name);
Graphics(screen_w, screen_h);
}
void Game::init() {
CreateWorld();
TCamera cam = CreateCamera();
TMesh cu = CreateCube();
MoveEntity(cam,Vec3(0,0,-5));
PositionEntity(cu, Vec3(1.5, 0, 0));
Game::copyent(cu, Vec3(-1.5, 0, 0));
Game::copyent(cu, Vec3(-3, 0, 0));
}
void Game::copyent(TEntity ent1, TVec3 position) {
TEntity zent = CopyEntity(ent1);
PositionEntity(zent, position);
}
void Game::inframe() {
while(!KeyHit(KEY_ESCAPE) && !AppTerminate()) {
MoveEntity(cu, Vec3(0.02, 0, 0));
UpdateWorld();
RenderWorld();
Flip(0);
}
Terminate();
}
Tučné "hodnoty" z metody init() potřebuju mít ve třídě inframe(), ale nechci abych každý "obejkt" (napr. TMesh) musel zapisovat do třídy do Private/Public: ... Šlo by nějakým způsobem udělat, aby metody inframe() zdědila objekty z init() ? Předem děkuji za odpověd