Ahojte, robim jednoduchu hru a potrebujem vytvorit pauzu, len neviem spravne ako. Pouzil som vlatnu metodu:
public static void dajPauzu(int p){
Calendar cal1 = Calendar.getInstance();
Calendar cal2;
long milis1 = cal1.getTimeInMillis();
do {
cal2 = Calendar.getInstance();
}
while (cal2.getTimeInMillis() < (milis1 + p));
}
kde p je premenna s dlzkou pauzy v milisekundach. Funguje to ale hladam jednoduchsie riesenie, ako je v JavaScripte setTimeout.
PS. ked uz budete odpovedat mozte mi prosim vysvetlit, na co sluzi prikaz updateDisplay? Ved aj tak sa vsetko prepocitava a mam aktualne data na displayi:-)) (ludovo povedane)
Fórum › Java
Timeout a udpateDisplay
Zkus použít sleep. A jen tak mimochodem to tvoje řešení má jeden háček. Tvůj program se na zadanou dobu nezastaví, ale "běží na místě", tj. stále bere procesorový čas.
A k tomu updateDisplay, když děláš jednoduchou věc, tak je ti vesměs buřt, kdy se to překresluje. Ve složitějších aplikacích ti třeba jde o rychlost, o to aby to neblikalo, takže se to vykreslení dělá "do paměti" a pak se to tam vrhne celé. A ty potřebuješ přesně říct kdy.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 43 hostů
Podobná vlákna
Timeout operace — založil Gibon
TCP Timeout — založil Hunty
Mysql_connect timeout — založil Anonymní uživatel
Timeout pro ifstream? — založil yaqwsx
[C#]Connection Timeout (MySQL) — založil CZechBoY
Moderátoři diskuze