Jak sledovat proměnné a jejich zabírání v paměti – Delphi – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jak sledovat proměnné a jejich zabírání v paměti – Delphi – Fórum – Programujte.comJak sledovat proměnné a jejich zabírání v paměti – Delphi – Fórum – Programujte.com

 

lukinpark
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
14. 12. 2009   #1
-
0
-

Zdravím... mám takový problém...

Mám program, který potřebuji mít spuštěn delší dobu, ale do paměti se pořád něco ukládá a po 2 hodinách program spadne...
potřeboval bych zjistit co a kde se ukládá a co mám mazat... ale nevím jak to mám zjistit

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 12. 2009   #2
-
0
-

v linuxu sem pouzival valgrind.. pro win sem ale nikdy nic podobneho nepoznal..

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
14. 12. 2009   #3
-
0
-

To KIIV : a v delphi přímo není nějaká utilitka?

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 12. 2009   #4
-
0
-

To Anonymní uživatel : maximalne muzes krokovat... nebo logovat ruzny casti kodu .. vypsat obsazenou pamet pred a po

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
14. 12. 2009   #5
-
0
-

To KIIV : aha... no to mi asi moc nepomůže.. já bych potřeboval vědět, která proměnná, nebo komponenta využívá tolik místa místo, abych věděl co mazat...

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 12. 2009   #6
-
0
-

proc by to nemelo pomoci?

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Krychlik
~ Anonymní uživatel
195 příspěvků
14. 12. 2009   #7
-
0
-

V kody, ktery generuje delphi chyba nebude, spis si projdi vlastni vlacky/stromecky. Nebo nepis hura kod, ale pekne postupne, a teprve az si si jistej ze to jde, tak dalsi cast.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.113.15.–
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
14. 12. 2009   #8
-
0
-

To Krychlik : to jsem udělal... program funguje dokonale, jen se každých 10 vteřin do paměti zapíše asi 50KB a nevím kde se tam berou... vůbec nevím v jaké proměnné...

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
14. 12. 2009   #9
-
0
-

To KIIV : protože se to píše jen když je zapnutý časovač a ten běží jen 5 vteřin a něž to odkrokuju, tak bude po a nebudu vědět co se přidalo... už jsem to zkoušel...

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 12. 2009   #10
-
0
-

To Anonymní uživatel : sem teda myslel spis to logovani stavu pameti a co se zrovna volalo .. krokovani se na to opravdu nehodi..

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
15. 12. 2009   #11
-
0
-

To KIIV : to zas nevím jak se dělá :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
15. 12. 2009   #12
-
0
-

tak hod kod.. treba to bude jak pest na oko ze nekde budes furt vytvaret nejakej objekt a po skonceni platnosti ho nebudes rusit pomoci free nebo destroy (ted uz nevim)

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Krychlik
~ Anonymní uživatel
195 příspěvků
15. 12. 2009   #13
-
0
-

To Anonymní uživatel : Dela se to tak, ze si pro kazdy typ udelas integer a pri vytvareni zvetsis o1, pri uvolneni zase odectes. Jednou za cas si je das vypsat a ten, ktery se bude zvetsovat, ti ukazuje, kde priblizne je problem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.113.15.–
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
16. 12. 2009   #14
-
0
-

To KIIV :



var
Form1: TForm1;
bmp:TBitmap;
souradnice: TPoint;
x1,y1,x2,y2,i:integer;
selection:boolean;
pocet,sazka,cas:integer;
barvy:array of string[1];
//tlacitka
MZelena,MCerna,MCervena:integer;
CZelena,CCerna,CCervena:integer;


procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);

var j:integer;
barva:string[1];
begin
barva:='0';
bmp:=TBitmap.Create;
bmp.Assign(VytvorScreen);
for i:=0 to bmp.Width-1 do
for j:=0 to bmp.Height-1 do begin
if bmp.Canvas.Pixels[i,j] = rgb(0,0,0) then begin
barva:='1'; // ČERNÁ
Break;
end else if bmp.Canvas.Pixels[i,j] = rgb(197,26,38) then begin
barva:='2'; // ČERVENÁ
Break;
end else if bmp.Canvas.Pixels[i,j] = rgb(33,138,63) then begin
barva:='3'; // ZELENÁ
Break;
end;

end;

if (barva='1') or (barva='2') or (barva='3') then
begin

timer1.Enabled:=false;

if ListBox1.Items.Count>18 then
begin
ScrollBar1.Enabled:=true;
ScrollBar1.Min:=0;
ScrollBar1.max:=ListBox1.Items.Count-17;
end;

if barva='1' then
begin
Label4.Caption:='černá';
label4.Font.color:=clblack;
SetLength(barvy,length(barvy)+1);
barvy[high(barvy)]:=barva;



for i:=ListBox1.Items.Count downto 1 do
ListBox1.Items[i]:=ListBox1.Items[i-1];
ListBox1.Items[0]:='####';

for i:=ListBox2.Items.Count downto 1 do
ListBox2.Items[i]:=ListBox2.Items[i-1];
ListBox2.Items[0]:='';

for i:=ListBox3.Items.Count downto 1 do
ListBox3.Items[i]:=ListBox3.Items[i-1];
ListBox3.Items[0]:='';

for i:=ListBox4.Items.Count downto 1 do
ListBox4.Items[i]:=ListBox4.Items[i-1];
ListBox4.Items[0]:='';


end
else

if barva='2' then
begin
Label4.Caption:='červená';
label4.Font.color:=clred;
SetLength(barvy,length(barvy)+1);
barvy[high(barvy)]:=barva;


for i:=ListBox1.Items.Count downto 1 do
ListBox1.Items[i]:=ListBox1.Items[i-1];
ListBox1.Items[0]:='';

for i:=ListBox2.Items.Count downto 1 do
ListBox2.Items[i]:=ListBox2.Items[i-1];
ListBox2.Items[0]:='####';

for i:=ListBox3.Items.Count downto 1 do
ListBox3.Items[i]:=ListBox3.Items[i-1];
ListBox3.Items[0]:='';

for i:=ListBox4.Items.Count downto 1 do
ListBox4.Items[i]:=ListBox4.Items[i-1];
ListBox4.Items[0]:='';


end
else

if barva='3' then
begin
Label4.Caption:='zelená';
label4.Font.color:=cllime;
SetLength(barvy,length(barvy)+1);
barvy[high(barvy)]:=barva;


for i:=ListBox1.Items.Count downto 1 do
ListBox1.Items[i]:=ListBox1.Items[i-1];
ListBox1.Items[0]:='';

for i:=ListBox2.Items.Count downto 1 do
ListBox2.Items[i]:=ListBox2.Items[i-1];
ListBox2.Items[0]:='';

for i:=ListBox3.Items.Count downto 1 do
ListBox3.Items[i]:=ListBox3.Items[i-1];
ListBox3.Items[0]:='##';

for i:=ListBox4.Items.Count downto 1 do
ListBox4.Items[i]:=ListBox4.Items[i-1];
ListBox4.Items[0]:='';


end;


end;
if pocet>=0 then
begin
Timer2.Interval:=(random(6958)+3000);
end else
if pocet>0 then
begin
Timer2.Interval:=(random(2000)+2500);
end else
if pocet>1 then
begin
Timer2.Interval:=(random(3698)+4593);
end else
if pocet>2 then
begin
Timer2.Interval:=(random(2986)+5874);
end else
if pocet>3 then
begin
Timer2.Interval:=(random(4613)+2983);
end else
if pocet>4 then
begin
Timer2.Interval:=(random(5968)+4168);
end else
if pocet>5 then
begin
Timer2.Interval:=(random(2469)+2948);
end else
if pocet>6 then
begin
Timer2.Interval:=(random(3698)+1597);
end else
if pocet>7 then
begin
Timer2.Interval:=(random(5897)+3647);
end else
if pocet>8 then
begin
Timer2.Interval:=(random(6000)+5739);
end else
if pocet>9 then
begin
Timer2.Interval:=(random(6000)+6138);
end else
if pocet>10then
begin
Timer2.Interval:=(random(6000)+7691);
end else
if pocet>11then
begin
Timer2.Interval:=(random(7000)+8039);
end else
if pocet>12then
begin
Timer2.Interval:=(random(8000)+9109);
end else
if pocet>13then
begin
Timer2.Interval:=(random(9000)+10436);
end;

bmp.Free;
end;




function TForm1.VytvorScreen():TBitmap;
var
Desktop: HDC;
begin
Result := TBitmap.Create;
Desktop := GetDC(0);
try
try
Result.PixelFormat := pf32bit;
Result.Width := x2-x1;
Result.Height := y2-y1;
BitBlt(Result.Canvas.Handle, 0, 0, Result.Width, Result.Height, Desktop, x1, y1, SRCCOPY);
Result.Modified := True;
finally
ReleaseDC(0, Desktop);
end;
except
Result.free;
Result := nil;
end;

end;

Jsem teprve na škole, tak některé věci co by se dali napsat líp moc neřeš :-) Jinak to musí být v tomto, protože se to zapisuje vždy, když je tento Timer zapnutý

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
16. 12. 2009   #15
-
0
-

vypada ze bys nemusel uvolnovat v te posledni sekci: Result := TBitmap.Create;
uvolneni tam jedno je, ale jen pri vyjimce

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
16. 12. 2009   #16
-
0
-

To KIIV : aha... a jak bych to tedy měl napsat?

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
16. 12. 2009   #17
-
0
-

To Anonymní uživatel : no kdyz tu bitmapu na zacatku vytvaris tak ji na konci zrusit.. nebo predem vyrobit jednu bitmapu a uz jen prekreslovat

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.250.1.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
16. 12. 2009   #18
-
0
-

To KIIV : ahaaaa... já právě byslel, že se překresluje...

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.91.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 7 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý