Python a Blender – Python – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Python a Blender – Python – Fórum – Programujte.comPython a Blender – Python – Fórum – Programujte.com

 

Frazer0
Duch
22. 12. 2009   #1
-
0
-

Zdravim
potreboval bych poradit.Musim vytvorit datovou kostku v Blenderu.Datova kostka se sklada z cca 300000 dalsich malych kosticek.
Napsal jsem skript ktery vytvori kostku o rozmeru jedna a posune ji na pozici o roznerech LocX LocY LocZ.To posunuti se pocita ke stredu kosticky a udela jiny rozmer kostky(SizeX SizeY Size Z).Jde mi ted o to ze velikosti kosticek a jejich polohu mam ulozeny v txt souboru.(pro polohu jeden soubor pro velikost druhy).Potreboval bych nejak tyto hodnoty nacist do skriptu tim padem nejak priradit promenne LocX...a SizeX...Ty promenne se budou cist ze souborů.Nevite nahodou co stim? Moc by mi to pomohlo.
tady je skript:
import Blender
from Blender import NMesh

me=NMesh.New()
#me=NMesh.GetRaw()

v=NMesh.Vert(1.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)

f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[0])
f.v.append(me.verts[1])
f.v.append(me.verts[2])
f.v.append(me.verts[3])
me.faces.append(f)

v=NMesh.Vert(1.0,0.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,1.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,0.0,1.0)
me.verts.append(v)

f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[4])
f.v.append(me.verts[5])
f.v.append(me.verts[6])
f.v.append(me.verts[7])
me.faces.append(f)

v=NMesh.Vert(0.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,0.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,0.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)

f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[8])
f.v.append(me.verts[9])
f.v.append(me.verts[10])
f.v.append(me.verts[11])
me.faces.append(f)

v=NMesh.Vert(0.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,0.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)

f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[12])
f.v.append(me.verts[13])
f.v.append(me.verts[14])
f.v.append(me.verts[15])
me.faces.append(f)

v=NMesh.Vert(1.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,0.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,1.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)

f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[16])
f.v.append(me.verts[17])
f.v.append(me.verts[18])
f.v.append(me.verts[19])
me.faces.append(f)

v=NMesh.Vert(1.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,1.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,1.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)

f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[20])
f.v.append(me.verts[21])
f.v.append(me.verts[22])
f.v.append(me.verts[23])
me.faces.append(f)
NMesh.PutRaw(me, "cube")
Blender.Redraw()

import Blender
from Blender import NMesh
a=Blender.Object.Get("Mesh")
a.SizeX=4
a.SizeY=2
a.SizeZ=1
a=Blender.Object.Get("Mesh")
a.LocX=7
a.LocY=0
a.LocZ=1

NMesh.PutRaw(me, "cube")
Blender.Redraw()
a tady cast souradnic stredu kostky a velikost kostky

souradnice stredu kostky
-6.0190 -6.0190 -7.8710
-8.7970 -8.7970 -6.9450
-8.3340 -8.3340 -6.4820
-7.8710 -8.7970 -6.9450
-8.7970 -7.8710 -6.9450
-7.8710 -7.8710 -6.9450
-8.7970 -8.7970 -6.0190
-7.8710 -8.7970 -6.0190
-8.7970 -7.8710 -6.0190
-7.8710 -7.8710 -6.0190
-6.4820 -8.3340 -6.4820
-6.9450 -8.7970 -6.9450
-6.0190 -8.7970 -6.9450
-6.9450 -7.8710 -6.9450
-6.0190 -7.8710 -6.9450
-6.9450 -8.7970 -6.0190
-6.0190 -8.7970 -6.0190
-6.9450 -7.8710 -6.0190
-6.0190 -7.8710 -6.0190
-8.7970 -6.9450 -6.9450
-8.3340 -6.4820 -6.4820
-7.8710 -6.9450 -6.9450
-8.7970 -6.0190 -6.9450
-7.8710 -6.0190 -6.9450
-8.7970 -6.9450 -6.0190
-7.8710 -6.9450 -6.0190
-8.7970 -6.0190 -6.0190
-7.8710 -6.0190 -6.0190
-6.4820 -6.4820 -6.4820
-6.9450 -6.9450 -6.9450
-6.0190 -6.9450 -6.9450
-6.9450 -6.0190 -6.9450
-6.0190 -6.0190 -6.9450
-6.2505 -6.2505 -7.17650
-5.7875 -6.2505 -7.17650
-6.2505 -5.7875 -7.17650
velikost hran kostky
1.852 1.852 1.852
3.704 3.704 3.704
1.852 1.852 1.852
1.852 1.852 1.852
0.926 0.926 0.926
1.852 1.852 1.852
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
1.852 1.852 1.852
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
1.852 1.852 1.852
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
1.852 1.852 1.852
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926
0.926 0.926 0.926

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.19.71.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 32 hostů

Podobná vlákna

Tutorial BLENDER/PYTHON — založil Wolfkiller

Blender — založil xeonikx

Blender — založil Zelenáč

Blender seka se — založil johnysek12

Blender 2.57b — založil predy

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý