Problém s překreslováním hry v J2ME – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Problém s překreslováním hry v J2ME – Java – Fórum – Programujte.comProblém s překreslováním hry v J2ME – Java – Fórum – Programujte.com

 

Elektron1120
Newbie
23. 12. 2009   #1
-
0
-

Takže zase ta samá hra, tentokrát se mi automaticky nepřekresluje obrazovka. Všechno funguje jak má, akorát potřebuju odemknout a zamknout "klávesy" (mám Nokii 5800), aby se něco změnilo na obrazovce. V archivu je obsah vývojové složky. Vypíná se to kliknutím do horního levého rohu obrazovky (<72px). Pokud kliknete na nějakou postavičku, měl by se zobrazit copyright.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.193.–
Elektron1120
Newbie
23. 12. 2009   #2
-
0
-

Jejda :)
-Otázku si každý doufám odvodí
-V příloze posílám správný soubor
-A předem děkuji

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.193.–
šnek
~ Anonymní uživatel
21 příspěvků
24. 12. 2009   #3
-
0
-

Moc si se vývojově co si tak připomínám neposunul. Celkem nechápu že ti to nepadá - Po startu na začátku mi to kolabovalo, když se snažíš vykreslovat 40 jednotek a inicializovaný máš první dvě z nich na GameSprite, takže jsem předsunul test na null na patřičné místo do paint, abych se do hry vůbec dostal.
Tvůj problém je snad jasnej - máš zakomentovanou překrytou metodu showNotify() v gamecanvas.java asis chtěl mě/druhé testovat zda si všimnou, tudíž nebyl inicializovanej Timer, nebo jsem si dotaz nasměroval jinam?

Ale co takhle použít nějaký profesionálnější systém zobrazování, můj tip je : nastuduj si Tutorial vykreslování do Image nebo líp BufferedImage a ten pak vykresluj, ať ti to nebliká. U složitějších grafických věcí se přímo v Paintu na g = displej nekreslí.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.152.–
Elektron1120
Newbie
24. 12. 2009   #4
-
0
-

To šnek :
1. Tak neměl jsem moc času. V aplikaci to sice poznat nejde, ale vytvořil jsem svou první třídu, která k něčemu je :-P.
2. Už teda vytvářím jen ty první dvě, vypadá to teda takhle:

 

// Vytvoření jednotek
//for (short fori = 0; fori < 40; fori++) {
// Units[fori] = new Unit (0, 99, 99, 0, 0);
//}
Units[0] = new Unit (1, 3, 3, 1, 20);
Units[1] = new Unit (2, 1, 4, 2, 20);

-> Jak mám tedy zautomatizovat metodu paint, abych nemusel neustále psát tohle, bez NullPointerException?


Units[0].paint(g);
Units[1].paint(g);
...

Zkoušel jsem něco jako Units.length(), ale nešlo to. Proto jsem tam dal rovnou počet jednotek 40 a najednou je vytvořil. Teď tam mám proměnnou "jednotek". Nevím ale, co budu dělat, až mi začnou umírat.
3. NN, nikoho jsem nechtěl zkoušet :( ; odkomentováno, nefunguje...
4. Kde ho najdu?

-Úvodní obrazovka se už vypne sama, startuje to mnohem rychleji, ale abych zobrazil copyright a následně opět aplikaci, musím 5x zamknout a odemknout klávesy (aut=10;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.193.–
Elektron1120
Newbie
24. 12. 2009   #5
-
0
-

To Elektron112 : Tak už to jede, za pár hodin vysvtlím proč, 2. a 4. otázka zůstává.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.193.–
šnek
~ Anonymní uživatel
21 příspěvků
24. 12. 2009   #6
-
0
-

Tak pokud bude jediným znakem toho že jednotka byla zabita a je mrtvá to že její unit půjde k *null* potom stačí před osudovým vykreslením používajícím unit dát jeho test na null. Když budeš označovat úmrtí jinam, tak-že se nemá kreslit otestuješ na tom zase před kreslenim = (Units[i].zije==true) painting. Tim chci říct nechej tam ten cykl. A na začátku v případě B nastav všech čtyřicet v initu na Nezijici. Víc polopaticky to už skutečně nenapíšu :-P .

Já to odkomentoval a jede mi to (po kliku na lučištníka - ovšem do pravého horního rohu-asi máš odchytávání souřadnic těžkopádnější- se zobrazí na deset časových jednotek copyright, tedy něco co asi zrovna vidět nechci ale to je jen tvoje představa :-)) ), že by byl nějaký HW problém na tvém mobilu? na emulátoru ti to snad jde ne? žádné klávesy nikde nemačkám

Já studoval Image kreslení na bluej.org příkladech ale neřadil bych to k nejpoučnějšímu, mrkni třeba nejdřív na práci s Image na java.sun.com (doklikej se k tutorialu) a klidně pak vygoogli nějakej example Javy s Canvasem, v nejhoršim případě ti sem něco pastnu, jestli bude čas :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.152.–
Elektron1120
Newbie
25. 12. 2009   #7
-
0
-

To šnek :
-V tomhle chyběla ta nula

timer.schedule(task, 0, tick);

1. Ani nemusíš, díky
2. Už se s nimi dá i pohybovat; na emulátoru to nemůžu poznat, mám Ubuntu a ten defaultní z NetBeans nepodporuje dotykový displej
3. Fuj, už zase ta angličtina... No pokusím se.

V příloze posílám pozměněné soubory Valke.jar, GameCanvas.java a Unit.java.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.193.–
šnek
~ Anonymní uživatel
21 příspěvků
25. 12. 2009   #8
-
0
-

Jen studuj knihy a nápovědy dovíš se tam věci, který ti usnadní život a nebudeš zadržován a zpomalován svou nevědomostí ;-)
já si v nápovědě balíku ME do Netbeans -BasicCustomizationGuide- našel jak si poradit s jejich telefony v konfiguračním souboru položkou touch_screen, taky jsem měl deaktivován dotykovej displej. ha?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.152.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 48 hostů

Podobná vlákna

J2me problem — založil XGeniuS

Problém s pluginem do hry — založil Seuss

J2ME — založil Black75

J2ME v kostce — založil Turdus

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý