Ve firmě máme ústřednu Hicom 300E, přibližně 200 linek a rádi bychom nahrávali uskutečněné hovory. Bohužel dodávající firma tvrdí, že k tomu je potřeba jakýsi dodatečný software za min. 100 tisíc. Je to reálná cena?
Ještě prosím o doporučení nějakých stránek s touto problematikou, které by mě, úplného začátečníka, zasvětily do problému.
Fórum › Offtopic
Telefonní ústředna - nahrávání hovorů
Cenu bych jako nadsazenou neviděl, zasvšcený ovšem do této problematiky nejsem.
Guitar Hero Master, Project führer & zdejší čaroděj.
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 8 hostů
Podobná vlákna
Skype-výpadky hovoru — založil Fil
Telefonní kabel — založil já-n
Telefonní seznam (8. lekce) — založil Ahoj3
Telefonní seznam - XML nebo CSV ? — založil juiCZe
Moderátoři diskuze