Programování her v C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Programování her v C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.comProgramování her v C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hornster0
Newbie
21. 10. 2006   #1
-
0
-

Zdar lidi chtěl bych se zeptat, jak se vlastně v C++ programujte herní engin, jestli se to dělá jako konzolový aplikace atd, potom bych chtě, jestli by jste mě nedoporučili nějaký knížky, kde bych se mohl C++ naučit (jsem začátečník, tak ty začátečnický a až potm pro pokročilý :D )

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Zdeněk Večeřa
~ Korektor
0
Grafoman
21. 10. 2006   #2
-
0
-

Herní enginy, nebo obecně hry programuješ v nějakém jazyce (C++,C#) + nějaké knihovny (DirectX, OpenGL - neptej se na rozdíl, je to stejné jako se ptát, jestli jsou lepší Windows nebo Linux).

Pokud se rozhodneš pro DirectX, tak programování je jako klasická WinAPI aplikace. Na netu o DirectX + C++ najdeš mnoho tutoriálů (čeština okrajově). Již dlouhou dobu o DirectX vychází kurz v časopise CHIP, nebo můžeš sáhnout po snad jediné lokalizované knize http://knihy.cpress.cz/Pocitac/Book.asp?ID=954

Pokud ale nezvládáš C++, tak nejprve začni se samotným C++ a až poté (někdy) se zaměř na hry. Zároveň se to učit nedá. A když přjdeš zrovna na hry, tak budeš postrádat sílu objektů (v C++).

Knih o C++ je spousta. Pokud to s C++ myslíš trochu vážnš, sáhni zrovna po http://knihy.cpress.cz/Pocitac/Book.asp?ID=940

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
www.devtea.cz | zdenekvecera.cz | @ZdenekVecera
Redaktor Programujte.com a Živě.cz
Martin Šmarda0
Návštěvník
21. 10. 2006   #3
-
0
-

Je ta taky je?t? knihovan SDL a nebo ji? stra?? Allegro. To Mystrovstv? v C++ tak? v?ele doporu?uju. Je to jedna z nejlep??ch pudlikac? o C++ v?bec. Pokud ale teprve za??n?? tak na hry rychle zapome?. Nap?ed t? ?ek? spousta d?iny s konzol? (nikdo se tomu nevyhne - nelze stav?t d?m od 2. patra). Je to n?ro?n?, ale ?ile do toho. :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–