Literatura C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Literatura C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.comLiteratura C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Linux
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
14. 2. 2010   #1
-
0
-

Zdar,
chtěl bych se naučit programovat v C++ a chtěl bych doporučit nějakou literaturu. Nejsem úplný začátečník, dělal jsem pár módů pro Q3A like hry, nebo některé jednoduché programy co pracovaly se soubory a s některými fcemi, co jsem vygooglil. Ještě jsem zvládnul zprovoznit fmod u jedné budoucí ogre hry(C#). Vždycky jsem to okoukal někde ze zdrojáků, ale žádny copy-paste. S programováním mám zkušenosti ještě s PHP, které ovládám velmi dobře. Takže bych chtěl doporučit nějakou pro mě vhodnou literaturu. Mohl bych něco vygooglit, ale rád bych názor někoho zkušenějšího, protože nevím, která kniha by pro mě byla ta pravá.
Díky

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.184.–
m->29+6
Super člen
14. 2. 2010   #2
-
0
-

Toto sa tu objavuje stále. Najlepšia kniha pre teba je určite "Mistrovství v C++", keď už máš skúsenosti s programovaním. Začína sa tam od jednoduchého programovania, ale zároveň sa učíš spracovávať vstup a podobne čo je myslím skoro u každého jazyka inak. Postupne prituhuje až sa dostaneš do tých zaujímavých častí, ktoré sú naozaj veľmi dobre a podrobne spracované.

Môžeš si kúpiť aj niečo iné (lacnejšie), ale myslím, že túto knihu to neprekoná. Odporúčam najnovšie 3. vydanie. Aj keď kto vie či nevyjde 4. za chvíľu keďže už 300 rokov je oznámená nová norma...

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.229.208.–
AdamHlavatovic0
Stálý člen
14. 2. 2010   #3
-
0
-

the cpp programming language - stroustrup
Thinking in cpp vol. 1 - eckel

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.229.32.–
Linux
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
14. 2. 2010   #4
-
0
-

Díky za rady, asi si koupím tu "Mistrovství v C++". Snad to bude pro mě to pravé.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.184.–
Lordest0
Super člen
15. 2. 2010   #5
-
0
-