Zdar, měl bych jeden dotaz ohledně využití 3ds maxu a podobných cad programů ve filmech a hrách. Nejsem expert, tak mi prosím můj zřejmě hodně závádějící názor odpusťte :) Tak začněme třeba hrama. Mám za to, že ve photoshopu se jen se vytvoří textury a nějaký základní bump mapy. Jinak celé prostředí a modely se vytváří v 3ds maxu, tím myslím i nejrůznější shader efekty (samozřejmě v rámci použitého herního enginu). Co se týče filmů (ne 3d animáků), si nejsem vůbec ničím jist. Osobně si myslí že nějaký základní efekty se vytváří pomocí Adobe After Effects, ale ty složitější už obstarává nějakej 3d editor (třeba 3dsmax). Efekty se následně pomocí adobe after effects aplikují na video (film). Zhruba tak to nějak chápu. Pokud melu sračky..., tak mě bez milosti opravte:) Jinak bych se velmi rád o těchto věcech něco víc dozvěděl taky do hloubky. Tak mě klidně poučte
Fórum › 3D Studio MAX
Využití 3d maxu atd. v filmovém, herním průmyslu
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 30 hostů
Podobná vlákna
Program na nahravanie maxu — založil dodo
Exportovanie .obj a .mtl z 3ds maxu — založil lukas.balaz
Jedna vlemi častá otázka ohledně 3D MAXU a Blenderu... — založil David10101
Nechcete helfnout s bezejmenným herním projektem??? — založil Dany0
Vývoj desktopového simulátoru plošin/jeřábů v herním enginu Unity3D… — založil anomize
Moderátoři diskuze