C# : Ukládání dat ve WForms – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C# :  Ukládání dat ve WForms  – .NET – Fórum – Programujte.comC# : Ukládání dat ve WForms – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hoffik0
Návštěvník
14. 3. 2010   #1
-
0
-

Zdravím,

rád bych napsal WinForm aplikaci, která by vytvořila a zpracovávala údaje cca 20 lidí. Jsem začátečník, v knize jsem se dozvěděl, jak ukládat data jednoduše pomocí SaveFileDialogu ve VS.

Ovšem to mi v mém případě přijde zdlouhavé, o každém člověku potřebuji uložit pouze pár řádků dat. Proto nechci pro každého vytvářet nový soubor např v .txt.

Potřeboval bych buď poradit způsob, jak ukládat všechna data do jednoho souboru .txt, aby se nepřepisovala každým novým člověkem, nebo nejlépe tak, aby uživatel nemusel ani manipulovat s tím ukládacím dialogem a samozřejmě z toho souboru zase data načítat.

Bohužel ještě neovládám databáze, takže do těch bych se nerad pouštěl (jestli by vůbec mělo cenu s němi v tomhle případě něco podnikat:-/). Mimochodem gůglil jsem, ale nenašel nic v češtině o Lokálních databazích ve VS. Kdyby měl někdo nějaký link, z kterého bych se dozvěděl aspoň základy, nezlobil bych se :).

Předem děkuji za rady

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.208.228.–
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with." - Michael Jackson
mephi0
Expert
14. 3. 2010   #2
-
0
-